دلایل نخستین حضور دیجی‌کالا در الکامپ از زبان امیر پاشا

دیجی‌کالا در نخستین حضور خود در نمایشگاه الکامپ به‌دنبال معرفی بیشتر سرویس‌‌هایش به کاربران بود که در ادامه توضیحات کامل امیر پاشا معاون ارشد بازاریابی دیجی‌کالا را خواهیم شنید.

سال‌ها از تولد دیجی‌کالا می‌گذرد و همواره از آن به‌عنوان یکی از استارتاپ‌های موفق گذشته و یکی از کسب‌وکارهای بزرگ و پیشرو حال حاضر در فضای آنلاین یاد می‌شود. دیجی‌کالا کار خود را با فروشگاه اینترنتی آغاز کرد اما در حال حاضر اعضای جدیدتر و گاها بزرگی همچون دیجی‌استایل، دیجی‌پی، فیدیبو و تازه‌واردی به نام دیجی‌کالا نکست در این خانواده حضور دارند. مدل‌ کسب‌وکار جدید فروشگاه دیجی‌کالا و تبدیل شدن آن به یک مارکت‌پلیس شروعی برای پیدایش عضوهای جدید بود؛ با گسترش بخش‌‌های دیجی‌کالا نیاز به معرفی بیشتر آن‌ها احساس می‌شود؛ امیر پاشا معاون ارشد بازاریابی دیجی‌کالا، آشنا کردن مردم با سرویس‌های خانواده‌ی دیجی‌کالا و شناخته شدن بیشتر آن در فضای آفلاین را هدف اصلی حضور در الکامپ می‌داند. 

دیجی‌استایل بزرگ‌ترین فرزند دیجی‌کالا به‌عنوان بازوی آن در بخش پوشاک و مد، فیدیبو بخش فعال در زمینه‌ی کتاب، دیجی‌کالا فِرش عضو جدید دیجی‌کالا برای بازار تند مصرف‌ها، دیجی‌پی ارائه‌‌دهنده‌ی راهکارهای پرداخت این مجموعه و دیجی‌کالانکست همگی در الکامپ امسال حضور داشتند. امیر پاشا در مصاحبه با زومیت علاوه بر توضیح فعالیت‌های هر یک از این بخش‌ها، از پروژه‌های پیش‌روی دیجی‌کالا نکست در آینده و استارتاپ‌های حمایت شده توسط آن سخن گفت. در ادامه می‌توانید مصاحبه‌ی زومیت با امیر پاشا در مورد تازه‌های دیجی‌کالا و دلایل حضور آن در الکامپ مشاهده کنید:

اگر از غرفه دیجی‌کالا در الکامپ بازدید کردید نظرتان را درباره آن مطرح کنید.

منبع زومیت

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید