گلکسی نوت 10 سامسونگ ۱۶ مرداد رونمایی می‌شود

سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام پس از انتشار شایعات و اخبار متعدد، سامسونگ به‌طور رسمی زمان رونمایی از پرچم‌دار آینده‌اش را اعلام کرد.
تبلیغات

گلکسی نوت 10 سامسونگ این روزها به‌شدت موردتوجه رسانه‌ها و کاربران دنیای فناوری قرار دارد و اخبار و شایعات زیادی از این گوشی، از ویژگی‌ها و مشخصات گرفته تا زمان رونمایی، منتشر می‌شود. پیش‌ازاین منابع غیررسمی زمان احتمالی رونمایی از گلکسی نوت 10 را ۷ اوت یعنی ۱۶ مرداد اعلام کرده بودند؛ تاریخی که با اعلام رسمی سامسونگ رنگ واقعیت گرفته است. سامسونگ به‌طور رسمی اعلام کرده که در تاریخ هفتم اوت (۱۶ مردادماه) از جدیدترین پرچم‌دار خود گلکسی نوت 10 رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ دعوت‌نامه مراسم Unpacked 2019 خود را برای معرفی این گوشی مجهز به قلم هوشمند اس‌پن برای رسانه‌ها و فعالان دنیای فناوری ارسال کرده و تیزری نیز از این گوشی منتشر کرده که روی قلم نوت 10 و لنز دوربین این گوشی تأکید شده است. در این دعوت‌نامه نوشته‌ شده که زمان رونمایی از گلکسی نوت 10 ساعت ۴ بعدازظهر به‌وقت محلی (۹ شب به‌وقت لندن و ۱۲:۳۰ بامداد به‌وقت تهران) خواهد بود. سامسونگ قرار است مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 را در نیویورک برگزار کند.

گلکسی نوت 10 در حالی ۱۶ مردادماه رونمایی می‌شود که اطلاعات بسیاری از مشخصات این گوشی منتشر شده است. از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون گرفته تا قرارگیری دوربین سلفی در قسمت میانی صفحه، مشخصاتی است که گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی آن‌ها وجود دارد.

همچنین منابع مختلف ادعا کرده‌اند که امسال شاهد عرضه چند مدل گلکسی نوت 10 با اندازه صفحه‌نمایش‌های ۶.۲۸ و ۶.۷۵ اینچی خواهیم بود.

باید تا ۱۶ مرداد و رونمایی رسمی گلکسی نوت 10 منتظر بمانیم و ببینیم سوگلی جدید سامسونگ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، چه زمانی عرضه می‌شود و از همه مهم‌تر چه قیمتی خواهد داشت.

مثل همیشه و به‌رسم معرفی تمامی گوشی‌های مهم جهان، زومیت رویداد معرفی گلکسی نوت 10 را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات