آرش برهمند، مدیر اجرایی الکام استارز از حضور ۵۳۰ استارتاپ در الکامپ خبر داد

جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
آرش برهمند، مدیر اجرایی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ ۲۵، در مصاحبه با زومیت اطلاعاتی جالبی از رشد و شکل گیری الکامپ استارز ارائه کرد.
تبلیغات

طی سال‌های گذشته، همواره یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه الکامپ، رویداد الکام استارز بوده است؛ رویدادی که با میزبانی از استارتاپ‌های نوپا، ایده‌ها و برنامه‌های این مجموعه‌های کوچک را به بازدیدکنندگان نمایشگاه اشتراک می‌گذارد و فرصتی را برای دیده‌شدن جوانان مشتاق فراهم می‌کرد. ناگفته نماند که رویداد الکام استارز نه‌تنها برای کاربران و بازدیدکنندگان؛ بلکه برای وزیر ارتباطات نیز جذابیت دارد؛ جهرمی در جریان افتتاحیه‌ی الکامپ ۲۵، با ستایش نام رویداد، از استارتاپ‌ها به‌عنوان ستارگانی یاد کرد که در کنار بزرگان صنعت در آسمان ایران می‌درخشند.

امروز در جریان روز دوم نمایشگاه الکامپ، فرصتی فراهم شد تا در گفت‌وگویی با آرش برهمند، مدیر اجرایی الکام استارز، از او درباره‌ی پیشرفت‌های این رویداد و برنامه‌های آتی آن سؤال کنیم. برهمند با اشاره به اینکه دوره‌ی نخست الکام استارز، ۵ سال پیش در انتهای سالن ۱۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران و با شرکت حدود ۵۰ استارتاپ برگزار شد، خاطرنشان کرد که در نمایشگاه الکامپ ۲۵، رویداد الکام استارز پذیرای ۵۳۰ استارتاپ در قالب ۷ سالن است.

شما می‌توانید در ادامه‌، مصاحبه‌ی کامل زومیت با آرش برهمند را تماشا کنید:

اگر از امسال به الکامپ سر زده‌اید تجربه‌ی خود را با ما و دیگران در میان بگذارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات