پتنت جدید سامسونگ، طراحی احتمالی گلکسی S11‌ را نشان می‌دهد

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پتنت جدید سامسونگ، خبر از معرفی گلکسی اس ۱۱ سامسونگ با نمایشگر دوگانه‌ای می‌دهد. این نمایشگرها، از نوع تاشدنی نیستند.
تبلیغات

اول اسفندماه ۹۷، گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس،‌ پرچمداران تمام عیار سامسونگ معرفی شدند. گلکسی اس ۱۰ از نظر طراحی تفاوت‌های بسیاری با نخستین گوشی هوشمند از سری گلکسی اس داشت، ولی با همان فرم فکتور اولیه به بازار عرضه شد. 

با وجود این، به‌نظر می‌رسد کره‌ا‌ی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای تغییر فرم فکتور گوشی هوشمند بعدی خود از سری گلکسی اس هستند. اخیرا سامسونگ پتنت جدیدی در KIPO (اداره مالکیت معنوی کره) به ثبت رسانده که در تاریخ ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۹ منتشر شده است.

گلکسی اس 11

باتوجه به اطلاعات منتشرشده در مورد پتنت جدید سامسونگ، تغییرات کلی طراحی گلکسی اس ۱۱ به‌همراه بهره‌مندی آن از نمایشگر ثانویه به‌خوبی نمایش داده می‌شود. همان‌طور که در تصاویر منتشرشده مربوط به پتنت مشاهده می‌شود، دستگاه بعدی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس، از نمایشگری بهره خواهد برد که در حالت ایده‌آل می‌تواند تا ۵۰ درصد بزرگتر شود. پتنت اخیر شباهت زیادی به پتنت دیگری دارد که اخیرا سامسونگ در اوایل همین ماه منتشر کرده است.

متاسفانه، پتنت منتشرشده از سوی سامسونگ، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند بعدی سامسونگ ارائه نمی‌دهد و تنها طراحی دستگاهی با بهره‌مندی از نمایشگر دوگانه ولی بدون قابلیت تاشدن را نشان می‌دهد. در اصل پتنت جدید کره‌ای‌ها، دستگاهی با دو نمایشگر را نشان می‌دهد که نمایشگرهای آن تاشدنی نیستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات