رندر جدیدی از گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر شد

شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای رسمی جدیدترین محصولات سامسونگ، گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی واچ اکتیو ۲، منتشر شده که جزئیات بیشتری از طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد.
تبلیغات

کمتر از یک ماه دیگر تا رویداد رسمی رونمایی رسمی سامسونگ زمان داریم و جزئیات جدیدی از محصولات آتی این شرکت منتشر شده‌اند. جدیدترین اخبار به رندرهای رسمی Galaxy Note 10 Plus و Galaxy Watch Active 2 اختصاص دارند. شایعات قبلی ادعا می‌کنند که این محصولات به‌صورت هم‌زمان معرفی خواهند شد.

ایوان بلس عکس‌های جدید از محصولات سامسونگ را در توییتی منتشر کرده است. در عکس مرتبط با نسخه‌ی بزرگ‌تر گلکسی نوت 10، تصویری زاویه‌دار از گوشی را مشاهده می‌کنیم که تخت‌بودن لبه‌ی بالایی آن را تأیید می‌کند. در تصویر مذکور، از پس‌زمینه‌ی رنگی در گوشی استفاده شده است و به‌راحتی می‌توان سوراخ مخصوص لنز دوربین جلو را در بالای آن مشاهده کرد. به‌علاوه، زاویه‌ی تصویر منتشرشده به‌نوعی حاشیه‌های بالایی و پایینی گوشی را کمتر نشان می‌دهد. قطعا با نگاه‌کردن به محصول سامسونگ از جلو، حاشیه‌ها بهتر نمایان خواهند شد.

در تصویری که ایوان بلس از گلکسی نوت ۱۰ پلاس منتشر کرد، قلم گوشی روی نمایشگر قرار داد و طیف رنگی آبی/بنفش آن به‌خوبی دیده می‌شود؛ طیف رنگی‌ای که با رنگ‌ بخش‌های دیگر دستگاه هماهنگ است. منابع خبری با توجه به زاویه‌ی تصویر و نحوه‌ی طراحی آن تخمین می‌زنند رندرهای منتشرشده، رندرهای رسمی شرکت کره‌ای باشند.

گلکسی واچ اکتیو 2

همان‌طورکه گفته شد ایوان بلس درکنار تصویر گلکسی نوت ۱۰ پلاس، تصویری از گلکسی واچ اکتیو ۲ را نیز منتشر کرد. طراحی رندر جدید به رندر قبلی شباهت زیادی دارد. البته در این تصویر، پس‌زمینه‌ای به‌ رنگ رز گلد می‌بینیم که با بند صورتی ساعت هوشمند هماهنگ شده است.

تغییر فاحشی که در رندر جدید گلکسی واچ اکتیو ۲ می‌بینیم، در دکمه‌ی بالایی ساعت قرار دارد. دکمه‌ی بالایی در تصور جدید بلندتر شده است و طراحی آن دیگر دایره‌ای نیست. از بخش‌های دیگر جزئیات رندر جدید می‌توان به واچ فیس آنالوگ و حاشیه‌ی زیاد ساعت اشاره کرد.

با توجه به شباهت فراوان طراحی رندرها، می‌توان تخمین زد که ساعت هوشمند و گوشی مذکور به‌صورت هم‌زمان معرفی خواهند شد. به احتمال قریب به یقین، زمان معرفی نیز همان رویداد ۷ اوت سامسونگ (۱۶ مرداد) است. کره‌ای‌ها اولین نسخه‌ی گلکسی واچ اکتیو را چند ماه پیش و هم‌زمان با گلکسی S10 معرفی کردند و رونمایی نسخه‌ی جدید همراه‌با گلکسی Note 10، چرخه‌ی سریعی به معرفی ساعت‌های هوشمند این شرکت می‌دهد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات