مدیریت یکپارچه کسب‌و‌کار با Dynamics 365/CRM رای بُد

شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
افزایش بازده و مدیریت کیفیت خدمات و ایجاد مزیت‌های رقابتی از مسائل مهم پیش روی هر کسب‌وکار است. Dynamics 365-CRM رای بُد ابزاری برای محقق‌کردن این نیازهای اساسی است.
تبلیغات

داینامیکس 365 پلتفرم ERP/CRM شرکت مایکروسافت، جزو بهترین راهکارهای دنیا برای مدیریت و اتوماسیون انواع کسب‌و‌کارها است. داینامیکس فرایندهای پیش‌فرضی برای اتوماسیون فروش و بازاریابی و خدمات مشتریان دارد؛ اما قدرت اصلی آن در امکاناتی‌ است که ردموندی‌ها برای شخصی‌سازی و توسعه‌ی این سیستم در آن گنجانده‌اند. این امکانات به سازمان‌ها کمک می‌کند سیستمی دقیقا مطابق نیاز کسب‌وکار خود دراختیار داشته باشند.

فرم‌ساز، گزارش‌ساز، فرایندساز، گردش کارهای شخصی، وب‌سرویس‌ها و قابلیت نوشتن افزونه (Plugin) ازجمله امکانات شخصی‌سازی داینامیکس است که این امکان را به توسعه‌دهندگان سیستم می‌دهد تا سیستمی مختص و منطبق با نیازهای مخصوص هر کسب‌وکار در مدت زمانی کوتاه طراحی و اجرا کنند.

رای بُد

داینامیکس 365 چطور می‌تواند به کسب‌وکار من کمک کند؟

داینامیکس پلتفرمی بسیار توانمند و چابک است که به توسعه‌دهندگان سیستم اجازه می‌دهد انواع فرایندها و سیستم‌های سازمانی را مطابق با نیاز کسب‌وکار به‌صورت یکپارچه و در مدت زمان کوتاهی تولید و راه‌اندازی کنند. سرعت توسعه و راه‌اندازی درخورتوجه و امکان یکپارچه‌سازی با انواع نرم‌افزارها و سیستم‌های سازمانی (مالی، تلفن، ورود و خروج، اس‌ام‌اس و...) و قابلیت تولید سیستم‌هایی مانند انبار، میز خدمت، منابع انسانی، کنترل تردد، مدیریت اموال، مدیریت تأمین‌کنندگان، مدیریت پروژه و... به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با هزینه‌ای کمتر و سرعت و دقت بیشتر محصول خود را به مشتریان خود ارائه کنند.

شرکت رای بُد چه سرویس‌هایی درزمینه‌ی Dynamics CRM ارائه می‌کند؟

رای بُد متخصص درزمینه‌ی تحلیل، شخصی‌سازی، توسعه، یکپارچه‌سازی، آموزش و ارائه‌ی مایکروسافت داینامیکس سی آر ام به‌صورت On-premise و Cloud است. همچنین با توجه به تجربیات فراوان پروژه‌های انجام‌شده، این شرکت راهکارها و افزونه‌های منحصر‌به‌فرد برای افزایش قابلیت‌های داینامیکس سی آر ام در نظر گرفته است. این افزونه ها و راهکارها به‌منظور افزایش سرعت انجام پروژه و کاهش هزینه‌های توسعه سیستم تولید شده‌اند. ازجمله راهکارهای تولید‌شده‌ی رای بُد در بستر داینامیکس میز خدمت رای بُد (سرویس دسک) و سامانه‌ی نظرسنجی و مرکز تماس یکپارچه با داینامیکس سی آر ام است.

رای بُد
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات