نخستین تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 پلاس فاش شد

جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
نخستین تصاویر واقعی گلکسی نوت ۱۰ پلاس، شایعات اخیر پیرامون طراحی آن را تأیید می‌کنند.
تبلیغات

با نزدیک‌شدن به تاریخ رونمایی گلکسی نوت 10، تصاویر و شایعات بی‌پایان پیرامون فبلت غول‌آسای سامسونگ، زبان طراحی و جزئیات مربوط‌به آن را برایمان برملا می‌کنند. هم‌اکنون می‌دانیم که دوربین سلفی نوت ۱۰ درست‌مانند برادرانش از سری گلکسی اس ۱۰، درون حفره‌ای داخل نمایشگر جای دارد، با این تفاوت که به‌جای گوشه‌ی نمایشگر، در میانه‌ی لبه‌ی بالا قرار خواهد داشت.

از جمله‌ی گمانه‌زنی‌های دیگر پیرامون گلکسی نوت ۱۰، می‌توان به شایعات مربوط‌به وجود مدلی با دوربین اصلی چهارگانه، طراحی مکعبی با لبه‌های تیزتر و بهره‌گیری فبلت موردانتظار سامسونگ از قلم اس‌پن مشابه نسل گذشته اشاره کرد.

گلکسی نوت ۱۰

استراتژی سامسونگ برای نام‌گذاری گلکسی نوت ۱۰ یکی از مواردی است که ابتدا در مورد آن در اشتباه بودیم. شایعات حاکی از آن بودند که امسال شاهد رونمایی چند مدل از گوشی نوت، شامل یک نسخه‌ی پایه، یک نسخه‌ی «پرو» و یک نسخه‌ی 5G‌ خواهیم بود. حال به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها با پیش‌گرفتن استراتژی مشابه به خانواده‌ی گلکسی اس، مدل‌ گلکسی نوت ۱۰ پرو را با نام گلکسی نوت 10 پلاس روانه‌ی بازار خواهند کرد.

اطلاعات جدید به‌لطف انتشار عکس‌های واقعی فاش‌شده توسط صفحه‌ی توییتر TechTalkTV از گوشی گلکسی نوت ۱۰ به‌دست آمده‌اند. براساس این تصاویر، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، حفره‌ی مربوط‌به دوربین سلفی در میانه‌ی لبه‌ی بالایی نمایشگر جای داشته و قطر کم‌تری نسبت به حفره‌ی دوربین سلفی در گلکسی اس ۱۰ دارد.

گلکسی نوت ۱۰

تصویر نامفهوم مربوط‌به پنل پشتی گلکسی نوت ۱۰، درست‌مانند آنچه پیش‌تر در تصاویر رندر دیده بودیم، مجموعه‌ی دوربین اصلی را با چینشی عمودی در گوشه‌ی سمت چپ نشان می‌دهد؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها چینش افقی نسل گذشته را کنار گذاشته‌اند.

در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در مورد صحت‌وسقم تصاویر فاش‌شده اظهارنظر کرد؛ اما چنانچه حقیقی باشند، نخستین نگاه ما به گلکسی نوت ۱۰ پلاس حاصل کرده‌اند. شما کاربران عزیز زومیت، چه نظری درباره‌ی طراحی منتسب به گلکسی نوت ۱۰ دارید؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات