احتمال عرضه گلکسی A70s به‌عنوان اولین گوشی سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید از منابع کره‌ای، انتظار می‌رود گلکسی A70s اولین گوشی مجهزبه حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ باشد.
تبلیغات

سامسونگ دو هفته پیش، حسگر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خود را با نام ISOCELL Bright GW1 رونمایی کرد. این حسگر تاکنون، بیشترین وضوح را درمیان سایر حسگرهای تصویر برای گوشی‌های هوشمند داشته و در نیمه دوم ۲۰۱۹ به تولید انبوه می‌رسد؛ بنابراین انتظار می‌رود تا آن زملن گوشی‌های هوشمند سامسونگ مجهز به این حسگر از راه برسند. بنابر یک گزارش جدید از منابع کره‌ای، گلکسی A70s اولین گوشی مجهز‌به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ خواهد بود.

این گزارش، با استناد به منابع صنعت تلفن‌های هوشمند، ادعا می‌کند که گلکسی A70s نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که این گوشی، قبل از گلکسی نوت ۱۰ عرضه خواهد شد یا بعد از آن. این منبع کره‌ای همچنین ادعا می‌کند که گلکسی نوت ۱۰ با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی عرضه نمی‌شود. گلکسی A70s سامسونگ مشخصاتی بی‌نظیر خواهد داشت. این گوشی نسخه‌ای دیگر از گلکسی A70 سامسونگ خواهد بود که امسال عرضه شد.

گلکسی A70 همچنین اولین دستگاه از سری جدید گلکسی A سامسونگ است که از قابلیت شارژ فوق سریع ۲۵ واتی بهره‌ می‌برد. این ویژگی ابتدا روی نسخه 5G سامسونگ گلکسی اس ۱۰ شروع‌به‌ کار کرد.

این مسئله غیرممکن به‌نظر نمی‌رسد؛ چراکه سامسونگ اخیرا سری گلکسی A از گوشی‌های هوشمند خود را به فناوری‌های بسیاری تجهیز کرده است. به‌علاوه، کره‌ای‌ها فناوری‌های جدیدی را حتی قبل از اینکه روی گوشی‌های پرچم‌دار خود عرضه کنند، همراه این سری معرفی کرده‌اند. صفحه‌نمایش روزنه‌دار Infinity-O سامسونگ اولین‌بار همراه گلکسی A8s معرفی شد و گلکسی (A9 (2018 اولین گوشی سامسونگ با دوربین چهارگانه بود.

گوشی‌های سری A سامسونگ امسال، با مدل‌های فراوان، مشخصات متنوع و قیمت مناسب عرضه شدند. برای مثال، گلکسی A80 از دوربین کشویی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت چرخش بهره می‌برد. با این اوصاف، بعید نیست که سری گلکسی A سامسونگ اولین سری از گوشی‌های این غول فناوری کره‌ای باشد که همراه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عرضه شود‌. علاوه‌بر این، هفته پیش گزارشاتی وجود داشت مبنی‌بر اینکه سامسونگ در‌حال کار روی چهار مدل جدید سری گلکسی A است. SM-A707F یکی از آن‌ها بوده و ازآنجا‌که گلکسی A70 شماره‌مدل SM-A705F را دارا است، به‌احتمال زیاد، SM-A707F شماره‌مدل گلکسی A70s خواهد بود.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعاتی را که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید، در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود. سامسونگ A50 و A70 و دیگر گوشی‌های سری A را با یک تحول در طراحی برای رقبات جدی‌تر در میان‌رده‌ها روانه‌ی بازار کرد، حال نوبت به عرضه‌ی نسخه‌های بهبودیافته‌ی این گوشی‌های رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات