اسپیرو تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک را به صاحبان کسب‌وکار در ایران معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لاجیتک طیف وسیعی از تجهیزات ویدئو کنفرانس را به‌عنوان یکی از رهبران بازار ارائه می‌دهد و این محصول توسط شرکت اسپیرو برای بازار کشورمان معرفی شده‌اند.
تبلیغات

عرصه‌ی ویدئو کنفرانس در سال‌های اخیر باتوجه‌به افزایش ابزار ارتباط ابری روزبه‌روز در حال ساده‌تر شدن است. لاجیتک یکی از رهبران این بازار در سراسر جهان محسوب می‌شود که با محصولات متنوع کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ را هدف قرار داده است. جدیدترین ساخته‌های این شرکت توسط اسپیرو وارد کشور می‌شوند؛ رویداد روز گذشته که با همت اسپیرو برگزار شد، بیش از هرچیز آشنایی صاحبان کسب‌‌وکار و واحدهای تجاری را اولویت قرار داده بود. 

در ابتدای این مراسم سهیل ترکان پس از معرفی کوتاه لاجتیک و شرکت‌ اسپیرو به بازار رو‌ به رشد تجهیزات ویدئو کنفرانس در جهان و کشورمان اشاره کرد. گردش مالی این صنعت برای بازارهای اروپا، آسیا و آفریقا نزدیک به ۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

در منطقه‌ی خاورمیانه رشد ۱۰۰ درصدی را شاهد هستیم و این گروه از محصولات ظرفیت بالایی برای پیشرفت دارند. ۵۰ درصد از ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیا از تجهیزات ویدئوکنفرانس لاجیتک استفاده می‌کنند. 
تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک

در بخش بعدی مراسم کرگ‌هیل (Craig Hill)، مدیر خاورمیانه‌ی لاجیتک در تجهیزات ویدئوکنفرانس به‌صورت زنده و ازطریق ویدئوکنفرانس صحبت‌های خود را با برشمردن اهمیت ویدئوکنفرانس در دنیای مدرن آغاز کرد. کسب‌وکارهای دورکار در ایران نیز همانند دیگر نقاط جهان در حال افزایش است و نیاز ارتباط ساده‌، ارزان و تعامل زنده بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. سیستم‌های ویدئو کنفرانس سنتی با هزینه‌های چند هزار دلاری دیگر در دنیای مدرن جایی ندارند؛ سیستم‌های مدرن نیازی به پشتیبانی ندارد، ارزان و منعطف هستند. در پایان این بخش از مراسم سها ترکان، مدیر مارکتینگ لاجیتک درایران به معرفی مختصر جدیدترین محصولات ویدئوکنفرانس لاجیتک در ایران پرداخت:

  • ویدئوکنفرانس MEETUP: برای اتاق‌های متوسط و کوچک با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه و کیفیت تصویر 4K
  • ویدئوکنفرانس GROUP: برای اتاق‌های بزرگ و متوسط با محدوده‌ی صوتی بزرگ و میکروفون‌های اضافه
  • ویدئوکنفرانس CONNECT: مختص اتاق‌های کوچک و اسپیکر ۳۶۰ درجه
  • ویدئو کنفرانس BCC950؛ برای اتاق‌های کوچک و یک راهکار ارزان
تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک
تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک
تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک
تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک

پس از معرفی تجهیزات گیمینگ لاجیتک جی به‌عنوان یک برند مستقل از لاجیتک، افراد حاضر در مراسم فرصت تجربه‌ محصولات ویدئوکنفرانس و گیمینگ این شرکت را پیدا کردند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات