مدیرکل ردمی ساخت گوشی مجهز به اسنپدراگون 855 را تأیید کرد

سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
مدیرکل برند ردمی، یکی از زیرشاخه‌های شرکت شیائومی، اخیرا ساخت گوشی مجهز به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام را تأیید کرده است.
تبلیغات

مدتی پیش، افشای تصویر منتسب به گوشی جدید ردمی با نام ردمی پرو ۲ را شاهد بودیم. در این تصویر، به‌وضوح دیده می‌شد این گوشی از دوربین سلفی کشویی برخوردار است. بااین‌حال، اخیرا لو ویبینگ، مدیرکل برند ردمی، این تصویر و گوشی به‌نمایش‌درآمده در آن را به‌‌طور رسمی تکذیب کرده است.

او می‌گوید ردمی از چندی پیش، ساخت گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ را آغاز کرده است؛ بااین‌حال، گوشی اشاره‌شده دوربین سلفی کشویی ندارد. درضمن، طراحی کلی دستگاه نیز به آنچه در تصویر فاش‌شده دیده می‌شود، شبیه نیست. این تصویر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

ردمی پرو 2 / Redmi Pro 2

در تصویر بالا، مشخصات نسبتا زیادی از این گوشی منتشر شده بودند. تکذیب این تصویر احتمالا به‌معنی این است که حداقل فعلا دستگاهی با نام ردمی پرو ۲ قرار نیست ساخته شود. گفتنی است شایعات مرتبط به این گوشی از سال ۲۰۱۷ تاکنون، به‌صورت ضدونقیض شنیده می‌شوند. گوشی جدید ردمی هر نامی که داشته باشد، شکی نداریم که قرار است دستگاهی رده‌بالا لقب گیرد. 

دیدگاه شما درباره‌ی گوشی جدید شیائومی و اطلاعاتی مثل قیمت احتمالی آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات