سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی اکتیو و دستبند سلامتی گلکسی فیت را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ طی مراسم آنپکد ۲۰۱۹ خود از ساعت هوشمند گلکسی اکتیو و دستبند سلامتی گلکسی فیت رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ دقایقی پیش طی مراسم آنپکد ۲۰۱۹ خود که اختصاص به رونمایی سری گلکسی ۱۰ و گوشی‌هوشمند تاشدنی گلکسی فولد داشت، از ساعت هوشمند گلکسی اکتیو و گلکسی فیت رونمایی کرد. گلکسی اکتیو را باید جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت خواند که بیشتر با تمرکز بر قابلیت‌های مرتبط با فعالیت‌های ورزشی رونمایی شده است. از ویژگی‌های این ساعت هوشمند باید به اندازه‌گیری فشار خون درکنار شمارش ضربان قلب اشاره کرد که بزرگ‌ترین تغییر و بهبود صورت گرفته برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ است.

علاوه‌بر به‌روزرسانی‌های کاربردی، کره‌ای‌ها ظاهر گلکسی واچ را هم تغییر داده‌اند. دراین‌میان می‌توان به بدنه‌ی آلومینیومی، استفاده از مواد جدید در ساخت بند ساعت و واچ‌فیس‌های جدید اشاره کرد.

گلکسی واچ / Galaxy Watch

مشخصات سخت‌افزاری این ساعت هوشمند شامل حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی، پشتیبانی از بلوتوث و وای‌فای و همچنین پشتیبانی از NFC برای انجام پرداخت‌های موبایلی است و جی‌پی‌اس (GPS) داخلی است. این ساعت می‌تواند ۳۹ فعالیت مختلف را مورد نظارت قرار دهد که دراین‌میان می‌توان به خواب و قدم‌های برداشته شده توسط کاربر اشاره کرد.

علاوه‌بر مشخصات سخت‌افزاری یادشده، می‌توان به نمایشگر ۱.۱ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، باتری ۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی، پردازنده‌ی اگسینوس ۹۱۱۰، ۷۵۸ مگابایت حافظه‌ی رم و مقاومت دربرابر آب تا فشار ۵ اتمسفر اشاره کرد.

گلکسی واچ / Galaxy Watch

از دیگر ویژگی‌های جذاب گلکسی واچ اکتیو، امکان شارژ شدن توسط گوشی‌های جدید خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ است. علاوه‌بر این، ساعت هوشمند جدید سامسونگ از دستیار صوتی این شرکت، بیکسبی هم پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند با کمک آن به ارسال پیام و برقراری تماس بپردازند.

کره‌ای‌ها قیمت ۲۰۰ دلاری را برای ساعت خود در نظر گرفته‌اند و عرضه‌ی آن در ایالات متحده را از هفدهم اسفندماه (۸ مارس) شروع خواهند کرد. کاربرانی که در بازه‌ی دوم اسفندماه (۲۱ فوریه) تا شانزدهم اسفند (۷ مارس) این ساعت را سفارش دهند، یک دستگاه پد شارژ بی‌سیم هم به‌صورت مجانی از سامسونگ دریافت خواهند کرد. ساعت هوشمند جدید سامسونگ در سه رنگ نقره‌ای، مشکی، رز گلد و سبز عرضه خواهد شد.

گلکسی فیت / Galaxy Fit

علاوه‌بر معرفی ساعت هوشمند، غول کره‌ای دستبند سلامتی جدیدی موسوم به گلکسی فیت را هم رونمایی کرده است. این دستبند که در مقایسه با ساعت‌های هوشمند ظاهر ساده‌تری دارد، دارای نمایشگر رنگی ۰.۹۵ اینچی از نوع آمولد و بند پلاستیکی است.

دستبند گلکسی فیت که به‌وسیله‌ی بلوتوث به گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شود، به حسگر پایش ضربان قلب مجهز است از ارتباط NFC هم پشتیبانی می‌کنند. مقاومت دربرابر آب هم از دیگر مشخصه‌های این محصول است. در زمینه‌ی مدت‌زمان شارژدهی باتری هم کره‌ای‌ها ادعا می‌کنند که کاربران کافی است تنها یک‌بار در هفته این دستبند را شارژ کنند. دسبتند سلامتی جدید سامسونگ با برچسب قیمت ۹۹ دلاری در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند از سی‌و‌یکم ماه مه (۱۰ خرداد) برای خرید این محصول اقدام کنند.

هم دستبند سلامتی و هم ساعت هوشمند جدید سامسونگ می‌توانند شش ورزش مختلف را مورد نظارت قرار دهند، به‌نظر می‌رسد که دوچرخه‌سواری، دو و قایق‌رانی از جمله ورزش‌های پشتیبانی شده توسط این محصولات هستند. دیگر ویژگی این دو محصول، نظارت بر مراحل مختلف خواب کاربر است. علاوه‌بر این، دستبند و ساعت هوشمند جدید سامسونگ به ویژگی مدیریت استرس مجهز هستد و در زمان لازم کاربران را برای استراحت و کاهش استرس راهنمایی می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات