فروشگاه دیجی حفاظ؛ نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در تهران

فروشگاه دیجی حفاظ، نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران، شما را با دوربین مداربسته و شرکت هایک ویژن آشنا می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فروشگاه دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن در تهران، سالیان سال همواره به‌عنوان بزرگ‌ترین واردکننده و پخش‌کننده دوربین‌های مدار بسته با برندهای هایک ویژن Hikvision، داهوا Dahua، هایلوک Hilook و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند دی‌لینک (Dlink) و سیسکو (Cisco) مرتبط با سیستم‌های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است. مارک‌های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه‌شونده توسط این فروشگاه را تشکیل می‌دهند. علیرضا رحیمی، مدیر سایت دیجی حفاظ و فروشگاه اینترنتی دوربین دیجی حفاظ است.

برجسته‌ترین خصوصیت فروشگاه دیجی حفاظ خدمات پس از فروش به‌صورت مدرن و حرفه‌ای و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد و گسترش خدمت‌رسانی در سراسر کشور است. عملکرد مطلوب و انعطاف‌پذیر طی سال‌های گذشته، این فروشگاه را به‌عنوان یکی از پیشروان بازار دوربین مدار بسته در کشور مطرح کرده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن چیست؟

هایک ویژن به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان برجسته تجهیزات نظارت تصویری در جهان شناخته می‌شود. هایک ویژن یکی از تولیدکنندگان و برندهای دوربین مداربسته در حوزه‌ی سیستم‌های امنیتی است که در سال ۲۰۰۱ (۱۳۸۰) در هانگژو چین تأسیس شد. هایک ویژن با بیش از ۱۳ هزار نیروی انسانی و ۴ هزار نفر در بخش تحقیق‌و‌توسعه، بزرگ‌ترین تیم تحقیق‌و‌توسعه را در میان برندهای فعال در این حوزه دارد. هایک ویژن همواره به‌دنبال توسعه‌ی محصولات خود ازطریق نوآوری و خلاقیت و خلق ارزش پایدار بوده و تاکنون محصولاتش در بیش از ۱۰۰ کشور فروخته شده است. این شرکت در نقاط گوناگون جهان ازجمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه، هنگ‌کنگ، دبی، ایران و… دفاتر مستقیم فروش دارد.

محصولات هایک ویژن طیف کامل و وسیعی از دوربین‌های آنالوگ و تحت‌شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت‌شبکه و… را شامل می‌شود. درواقع، هدف برند هایک ویژن کشف راه‌های نوآورانه، تقویت چشم‌انداز برای تصمیم‌گیران و متخصصان، ایمنی فراوان و توسعه‌ی پایدار جهان است. این شرکت فراتر از تکنولوژی روز فعالیت می‌کند و همواره از لحاظ طراحی در میان برندهای دیگر این حوزه، حرف اول را می‌زند. مجموعه‌ی دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن در ایران است. این شرکت توانسته به‌واسطه‌ی قدرت خود در تولید دوربین‌های مداربسته و البته قیمت مقرون‌به‌مصرفه دربرابر کیفیت درخورتوجه پروژه‌های زیادی را در سطح جهان اجرا می‌کند.

شرایط گارانتی نمایندگی هایک ویژن

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در ایران دو سال گارانتی دارند. این محصولات را شرکت پارس ارتباط دو سال گارانتی می‌کند. گارانتی دوساله پارس ارتباط را به‌نوعی می‌توان یکی از معتبرترین گارانتی‌های موجود در بازار دوربین مداربسته دانست.

نمایندگی هایک ویژن

شرایط گارانتی نمایندگی هایک ویژن

شرایط گارانتی برای محصولات هایک ویژن مطابق شرایط مطرح‌شده از این قرار است:

  • از پلمپ‌‌بودن دستگاه خریده‌شده مطمئن باشید
  • مدت زمان گارانتی سیستم‌های نظارت تصویری هایک ویژن ۲۴ ماه است
  • ایرادات نرم‌افزاری و مشکلات مربوط‌به Firmware مشمول گارانتی تعویض نیستند
  • تجهیزات جانبی ازقبیل آداپتور و کابل PoE و پایه‎های نگه‌دارنده شامل ضمانت‌نامه نمی‌شوند
  • شرکت پارس ارتباط افراز هیچ‌گونه مسئولیتی درزمینه‌ی اطلاعات ذخیره‌شده روی هارددیسک‌ها ندارد
  • تمامی هزینه‌های ارسال کالا به مراکز خدمات پس‌از‌فروش و برعکس برعهده‌ی مشتری است.

درصورت مشخص‌شدن ایراد فراگیر در سری خاصی از محصولات، مثلا دوربین مداربسته هایک ویژن، به‌منظور اطلاع مصرف‌کنندگان از این نقص فنی شرکت پارس ارتباط متعهد می‌شود به روشی مناسب ازجمله ارسال پیامک، ایمیل، اعلان در تارنمای شرکت، نصب آگهی در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های خدمات پس‌از‌فروش خود در سراسر کشور، این موضوع را اطلاع‌رسانی کند تا خریداران و مصرف‌کنندگان کالای معیوب را به مراکز خدمات شرکت پارس ارتباط ارجاع دهند.

نکات گارانتی هایک ویژن

  • قطعه تعمیر یا تعویض شده ۶ ماه بعد از زمان تعمیر یا تعویض گارانتی دارد.
  • تجهیزات نظارت تصویری به‌ویژه در شرایطی که دوربین‌ها در محیط‌های بیرونی نصب می‌شوند، دربرابر جریان القایی و شوک‌های الکتریکی بسیار حساس هستند. جریان القایی علاوه‌بر ایجاد نویز و کاهش سطح کیفی تصاویر و ایجاد اختلال در مانیتورینگ، یکی از عوامل شایع برای خرابی پورت‌های ورودی و خروجی و مدار ضبط تصاویر ‌است. بنابراین، استفاده از کابل ارت در تجهیزات نظارت تصویری هایک ویژن با هدف به‌حداقل‌رساندن شرایط مذکور الزامی است. به‌منظور آگاهی از چگونگی نصب و استفاده از کابل ارت به بخش پشتیبانی سایت مراجعه کنید.
  • تغذیه الکتریکی دوربین مداربسته هایک ویژن ازطریق آداپتورهای غیراستاندارد و متفرقه، در کوتاه‌مدت یا درازمدت موجب بروز اثرهای مخرب روی دوربین‌ها و سیستم‌های ضبط تصاویر می‌شوند.
  • کابل‌های انتقال تصویر (HDMI) نامرغوب و غیراستاندارد علاوه‌بر افت شدید کیفیت تصاویر، می‌توانند باعث ایجاد صدمات الکتریکی روی پورت‌ها و حتی مدارهای الکترونیکی دستگاه ضبط تصاویر شوند.
  • پیش از اتصال کابل‌های انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن به DVR، از خاموش‌بودن دستگاه مطمئن شوید.

موارد پذیرفتنی گارانتی هایک ویژن (دوساله‌ی پارس ارتباط افراز)

موارد زیر موجب ابطال گارانتی می‌شوند و دپارتمان خدمات پس‌ازفروش پارس ارتباط افراز هیچ‌گونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاه‌ها نخواهد داشت:

  • مفقود و مخدوش یا ناخوانابودن شماره‌سريال مندرج روی محصول
  • آسیب‌های فیزیکی و الکترونیکی ناشی از کارکرد ناصحیح دستگاه
  • استفاده از آداپتورها و کابل‌های انتقال تصویر غیراستاندارد و نامرغوب
  • فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دست‌کاری مدارهای الکترونیکی دستگاه به‌وسیله‌ی مراکز غیرمجاز یا افرادی به‌جز کارشناسان بخش گارانتی شرکت پارس ارتباط افراز
  • به‌روزرسانی و تغییر ثابت‌افزار (Firmware) دستگاه به‌صورت نادرست یا استفاده از نسخه‌های نامناسب
  • عیوب ناشی از تماس یا قرارگرفتن در مجاورت مایعات، موادشیمیایی، گردوغبار زیاد و درجه حرارت‌های محیطی نامناسب
  • شرایط خارج از دامنه‌ی اعلام‌شده‌ی سازنده و به‌طورکلی آسيب‌های ناشی از رعايت‌نکردن شرایط صحيح نگه‌داری.

مدت زمان گارانتی هایک ویژن پارس ارتباط افراز

شرکت پارس ارتباط تمامی محصولات خود اعم از  دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک را به‌مدت دو سال گارانتی کرده است. گارانتی هایک ویژن و هایلوک در این مدت از مشتریان این شرکت پشتیبانی و آن‌ها را یاری خواهد کرد. برای خرید محصولات هایک ویژن و هایلوک می‌توانید به فروشگاه هایک ویژن مراجعه کنید یا با شماره‌‌تلفن ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ تماس بگیرید تا تیم فنی این مجموعه به شما در خرید کمک کند.

درباره‌ی فروشگاه دیجی حفاظ

فروشگاه دیجی حفاظ با هدف واردات و فروش و ارائه‌ی خدمات پس از فروش محصولات نظارت تصویری، خانه‌ی هوشمند، دستگاه حضوروغیاب، تجهیزات شبکه تأسیس شد.

هایک ویژن

این فروشگاه نماینده‌ی رسمی محصولات هایک ویژن (HIKVISION) و داهوا (DAHUA) و هایلوک (HILOOK) در ایران است. عرضه‌ی لوازم الکترونیکی اعم از محصولات نظارت تصویری و کامپیوتری، واردات قطعات و لوازم موردنیاز و کسب و اعطای نمایندگی‌های داخلی ازجمله فعالیت‌های این شرکت است.

بیانیه‌ی مأموریت فروشگاه دیجی حفاظ: ارائه‌ی محصولات و خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای گروه‌های از محصولات دیجی حفاظ تحت گارانتی فروشگاه دیجی حفاظ شامل:

  •  محصولات نظارت تصویری: دوربین مداربسته .دی‌وی‌ار (dvr) و ان‌وی‌ار (nvr) و لوازم جانبی
  • محصولات حضوروغیاب: دسنگاه حضور غیاب و تشخیص چهره
  • محصولات تجهیزات شبکه: انواع سوئیچ‌های شبکه و نانو‌استیشن
  • محصولات لوازم جانبی دوربین مدار بسته

خط‌مشی فروشگاه دیجی حفاظ: این شرکت در راستای تأمین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان و با رویکرد بهبود مستمر فعالیت‌ها، فرایندهای کاری خود را مطابق سیستم مدیریت کیفیت مبتنی‌بر استاندارد جهانی را برگزیده و برای نیل به این چشم‌انداز راهکارهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

فروشگاه دیجی حفاظ در راستای ارائه‌ی خدمات برتر، براساس اصل مشتری‌مداری و با درنظرگرفتن امکانات و نیازهای مرتبط، موارد ذیل را سرلوحه اهداف خود قرار داده است:

  1. به‌کارگیری تمام امکانات و نیروی انسانی، در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت و بیشترین سطح رضایتمندی مشتری
  2. ارتقای سطح کیفی و کمی عملکرد پرسنل واحدهای مختلف مجموعه ازطریق ارائه‌ی آموزش‌های موردنیاز و نظارت بر اثربخشی آموزشی
  3. ارتقای سطح کیفی فضای کاری و ایجاد محیطی پویا، با نشاط و پرتلاش برای حصول موفقیت در بالاترین سطح
  4. استفاده بهینه از منابع سازمان (نیروی انسانی، تجهیزات، سیستم‌ها و...)

چگونگی ارائه‌ی خدمات به مشتری واحد فنی مهندسی:

پذیرش: انجام تمامی امور مربوط به ثبت ،پذیرش و ارسال دستگاه به مشتری

بخش پشتیبانی فنی: پاسخ‌گویی مشکلات فنی شما عزیزان

بخش گارانتی: تعمیر و نگه‌داری تمامی دستگاهای معیوب

تمامی خدمات مربوط به تعمیر دستگاه‌های مشتریانی که به‌صورت حضوری مراجعه می‌کنند و همچنین حل مشکلات فنی نمایندگان در این واحد انجام می‌شود.

واحد فروش: کارشناسان فروش به دو شیوه‌ی تلفنی یا ارتباط ازطریق شبکه‌های اجتماعی ازجمله تلگرام، واتساپ و... یا ایمیل در خدمت شما عزیزان هستند.

ارائه‌ی خدمات نصب و راه‌اندازی:

ارائه‌ی خدمات نصب و راه‌اندازی توسط تیم‌های ویژه نصب پروژه

پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای دی‌وی‌ار دوربین‌های ای‌پی‌وان وی‌ارها

ارائه‌ی خدمات تلفنی: دعوت از مشتریان ویژه در نمایشگاه‌های ایپاس .

انجام بازدیدهای ویژه و رایگان از پروژه‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان

امور نمایندگان:

فروشگاه دیجی حفاظ با داشتن بیش از ۲۰ نمایندگی در سراسر ایران در واحد امور نمایندگان ضمن توسعه و بهینه‌سازی شبکه خدمات، عهده‌دار مسئولیت‌های زیر است:

  1. رسیدگی به تمامی امور مربوط به نمایندگان ازقبیل تخلفات نماینده یا تعلیق یا حذف نمایندگی
  2. رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان کسب نمایندگی

این واحد شامل بخش‌های زیر است:

  1. امور نمایندگان دوربین مدار بسته
  2. امور نمایندگان تجهیزات شبکه
  3. امور نمایندگان دستگاهای حضور غیاب
  4. امور نمایندگان خانه‌ی هوشمند
  5. ارزیابی

رضایتمندی مشتری:

  1. رسیدگی به شکایات مشتریان از نمایندگان خدمات پس از فروش
  2. رسیدگی به شکایات مشتریان حضوری
  3. رسیدگی به شکایات مشتریان تلفنی
  4. رسیدگی به شکایات مشتریان اینترنتی

مرکز تماس نمایندگی هایک ویژن:

مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه دیجی حفاظ در ساختاری مشتری‌مدار و خدمت‌محور برای ارتباطی دوسویه با مشتریان راه‌اندازی شده است. این مرکز با به‌کارگیری کارشناسان زبده و استفاده از ابزارهای نوین، در راه نیل به هدفی برتر به‌منظور اطلاع‌رسانی در ساعات اداری همراه و پشتیبان شما در استفاده از انواع خدمات بوده است و از هیچ تلاشی برای اطلاع‌رسانی صحیح و پیگیری مشکلات احتمالی درزمینه محصولات دیجی حفاظ دریغ نخواهد داشت.

این واحد به‌منظور انجام پاسخ‌گویی به مشتریانی است که با مرکز تماس تلفنی دیجی حفاظ ارتباط برقرار می‌کنند. موارد کلی که مشتریان به‌واسطه آن با این مرکز تماس می‌گیرند، عبارت‌اند از:

  1. درخواست اطلاعات فنی
  2. درخواست نصب دوربین مداربسته
  3. درخواست تعمیر دستگاه
  4. اعلام شکایت از نحوه‌ی عملکرد و برخورد نماینده و پرسنل
  5. اطلاع از نحوه‌ی قرعه‌کشی و نتایج آن و اعلام مرجعی برای پاسخ‌گویی
  6. درخواست اطلاعات مراکز فروش محصولات و نمایندگی‌های مجاز (خرید)
  7. درخواست اطلاعات جانبی
  8. پیگیری پرونده‌ی تشکیل‌شده بابت شکایت
  9. درخواست خرید
  10. اطلاعات مربوط به برگزاری نمایشگاهای دوربین مداربسته.

روش‌های ارتباط مشتری

مرکز تماس در عین پاسخ‌گویی به مشتریان، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می‌دهد و به‌عنوان نقطه‌ی شروع می‌تواند به‌صورت مستقل از زمان و مکان در ساعات اداری در گستره‌ای ملی ازطریق سیستم‌های ارتباطی نظیر شبکه اینترنت، تلفن، پیام کوتاه،‌ خدمات اطلاعات موردنیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند.

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته به‌جز ایام تعطیل با خط تلفنی ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ و شماره فکس۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ (برای ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با فروشگاه دیجی حفاظ)، پیامک ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ یا آدرس ایمیل info@digihefaz.com آماده پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان و هم‌وطنان ارجمند هستند.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید