بلکین از روتر Linksys Max Stream AC220 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
بلکین نیز همچون دیگر تولیدکنندگان روتر تلاش می‌کند تا محصولات خود را با طراحی‌های خاص و متفاوت عرضه کند و جدیدترین محصول این شرکت با نام Linksys Max Stream AC220 نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تبلیغات

بسیاری از شرکت‌های سازنده روترهای شبکه تلاش می‌کنند تا روترهای خود را به شکلی طراحی کنند که شبیه چیز دیگری به‌جز روتر به نظر برسد. روتر Linksys Max Stream AC220 نیز طراحی خاص و متمایزی دارد. این روتر که از فناوری Mesh بهره می‌برد، برخلاف محصول مشابه از سوی نت‌گیر از فناوری Wi-Fi 6 پشتیبانی نمی‌کند

روتر Max Stream AC220 دارای سه باند 80۲.11ac است و روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز قادر به ارائه‌ی نرخ انتقال داده تا سرعت ۴۰۰ مگابیت در ثانیه است؛ اما سرعت انتقال اطلاعات روی فرکانس ۵ گیگاهرتز تا ۸۶۷ مگابیت در ثانیه قابل افزایش است. 

بلکین برچسب قیمت ۱۹۹.۹۹ دلاری را برای روتر AC2200 در نظر گرفته است. 

بلکین علاوه‌بر معرفی روتر جدید خود، از فناوری کنترل کودکان برای والدین با نام Linksys Shield رونمایی کرد که در آن والدین می‌توانند اینترنت را به مکانی امن‌تر برای کودکان خود تبدیل کنند و مانع هک شدن ابزارهای متصل به روتر شوند. 

فناوری لینک‌سیس شیلد به‌صورت اختیاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و ازطریق آن دسترسی به وبسایت‌های مخصوص بزرگ‌سالان برای کودکان محدود می‌شود. دسترسی به این سرویس به‌صورت ماهیانه ۴.۹۹ دلار و سالیانه ۴۹.۹۹ دلار هزینه به همراه خواهد داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات