گوشی هوشمند تاشدنی شیائومی در تیزری رسمی نمایش داده شد

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با انتشار ویدیویی به جمع تولیدکنندگانی پیوست که ایده‌ی خود را برای گوشی‌های هوشمند تاشدنی به نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

شیائومی آخرین تولیدکننده‌ای است که تا به امروز به نوعی تولید یک گوشی‌هوشمند تاشدنی را نوید داده است. براساس تیزری رسمی که توسط وانگ شیانگ، قائم مقام ارشد شیائومی در توییتر منتشر شده، ایده‌ی شیائومی برای گوشی‌های هوشمند تاشدنی تفاوت بزرگی با رقبا دارد. براساس این ویدیو که در آن گوشی هوشمند تاشدنی شیائومی را در دست بین لین، هم‌بنیانگذار شیائومی مشاهده می‌کنیم، گوشی از دو جا تا می‌خورد. اغلب نمونه‌های مشاهده شده و اخبار مرتبط با گوشی‌های تاشدنی تنها یک خط تا را برای گوشی نشان می‌دهند، حال آنکه ویدیوی شیائومی نشان از این دارد که احتمالا گوشی‌ هوشمند تاشدنی این شرکت از دو خط تا بهره می‌برد.

همان طور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، بین لین ابتدا این گوشی را در حالت عمودی و همچون یک تبلت مورد استفاده قرار می‌دهد؛ سپس با گرفتن گوشی در حالت افقی، طرفین نمایشگر را به داخل خم کرده و سایز نمایشگر کاهش پیدا می‌کند. در این حالت این گجت، سایزی چون یک گوشی پیدا می‌کند.

هرچند نمی‌توان با استناد به این ویدیو جزئیات مربوط به تا شدن گوشی را به روشنی مشاهده کرد، اما باید به این نکته اشاره کنیم که هر دو حاشیه‌ی تاشده از گوشی پس از تاخوردن، محتوایی را نمایش نمی‌دهند. همچنین باید به بهره‌گیری از یک طراحی بدون حاشیه در این گوشی‌ هوشمند تاشدنی نیز اشاره کرد که در کنار ایده‌ی استفاده از دو خط تا، به زیبایی این محصول اضافه کرده است.

شیائومی در توییت مورد نظر، اطلاعاتی را در رابطه با جزئیات این محصول و تاریخ احتمالی عرضه‌ی آن ارائه نکرده است. باید دید که سرنوشت گوشی‌های هوشمند تاشدنی به چه ترتیب خواهد بود. سامسونگ با ارسال دعوتنامه‌ی مراسم ۲۰ فوریه یا همان اول اسفندماه، احتمالا از اولین نسل از گوشی‌هوشمند تاشدنی خود در کنار سری گلکسی اس ۱۰ رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات