نسخه 5G گلکسی اس 10 با حافظه داخلی پایه ۲۵۶ گیگابایت معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با حافظه‌ی داخلی پایه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی معرفی خواهد شد. گلکسی اس ۱۰ با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در بنچمارک رویت شد.
تبلیغات

براساس شایعه‌های منتشرشده، نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ با نام Galaxy S10 X و با حداقل حافظه‌ی داخلی پایه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. 

انتظار می‌رود نسخه‌ی 5G، نمایشگر ۶.۷ اینچی، چهار دوربین در پنل پشتی و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت داشته باشد. درکنار تمام مشخصات، گلکسی S10 X از بریدگی بالای نمایشگر بهره می‌برد. باتوجه به اینکه در حال حاضر سامسونگ گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و حتی آخرین دستگاه‌های میان‌رده‌ی خود را با حافظه‌‌ی داخلی پایه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی معرفی می‌کند، ظاهرا قصد دارد نسخه‌ی پایه‌ی مدل 5G با حافظه‌ی داخلی پایه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه کند.

این بدان معنی است که گوشی هوشمند Galaxy S10 X می‌تواند با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی معرفی شود. ظرفیت حافظه‌ی رم و حتی قیمت گلکسی اس ۱۰ ایکس، موضوعی نیست که بتوان در حال حاضر با قطعیت در مورد آن اظهار نظری کرد. براساس آخرین شایعه‌های منتشرشده، انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۰ ایکس با قیمت ۱٫۷۰۰ دلار به بازار عرضه شود. چنین قیمت‌گذاری در محدوده‌ی قیمت گوشی تاشدنی کره‌ای‌ها قرار دارد و برای اکثر کاربران بسیار بالا محسوب می‌شود و گلکسی اس ۱۰ ایکس با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G را جزو گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت بازار قرار می‌دهد.

اما معمولا وقتی دستگاهی با فناوری جدیدی معرفی می‌شود، بالطبع قیمت بالایی دارد. انتظار می‌رود اپراتورهای تلفن همراه آمریکا و کره‌جنوبی با یارانه و طرح‌های فروش اقساطی بتوانند این قیمت بالا را کمی تعدیل کنند. به‌نظر می‌رسد T-mobile و Sprint نسخه‌ی نقره‌ای رنگ گلکسی اس ۱۰ ایکس را در ایالات متحده پشتیبانی کنند. ظاهرا در حال حاضر، علاوه‌بر نسخه‌ی نقره‌ای، تنها گزینه‌ی دیگر برای رنگ گلکسی اس ۱۰ ایکس عرضه‌ی آن با رنگ مشکی است. البته هنوز مشخص نیست که اپراتورهای مختلف قصد دارند گلکسی S10 X را با چه رنگ‌های خاصی به بازار عرضه کنند یا مشخص نیست که آیا قرار است هر دو رنگ نقره‌ای و مشکی ازطریق هم‌یه اپراتورها در دسترس کاربران قرار گیرد یا خیر. 

گلکسی اس 10 با حافظه‌ی رم  ۶ گیگابتی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

از سوی دیگر براساس اطلاعات فاش‌شده ازطریق بنچمارک گیگ‌بنچ به این موضوع اشاره شده است که نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی S10 با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی معرفی خواهد شد. باتوجه به نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی گلکسی S10، اطلاعات بیشتری در مورد آن به‌اشتراک گذاشته می‌شود. در حدود بیش از یک ماه دیگر به زمان رونمایی گلکسی اس ۱۰ باقی مانده است. 

گلکسی اس 10

انتظار می‌رود سامسونگ پرچم‌دار بعدی خود را در تاریخ ۲۰ فوریه برابر با اول اسفندماه به‌طور رسمی معرفی کند. نسخه‌ی گلکسی اس ۱۰ با شماره‌ی مدل SM-G973N و  نمایشگر ۶.۱ اینچی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. چند هفته‌ی قبل نیز گلکسی اس ۱۰ لایت با نمایشگر ۵.۸ اینچی و حافظه‌‌ی رم ۶ گیگابایتی در بنچمارک مشاهده شد

اطلاعات منتشرشده ازطریق بنچمارک گلکسی اس ۱۰ نشان می‌دهد نسخه‌ی پایه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود سامسونگ نسخه‌ی دیگری با ظرفیت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی متفاوت به بازار عرضه کند. گوشی هوشمند با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد بود و نسخه‌ی با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی از حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی بهره خواهد برد.

نسخه‌ی کره‌ای پرچم‌دار بعدی سامسونگ با پردازنده‌ی اکسینوس ۹۸۲۰ معرفی خواهد شد و همچنین انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۰ با اندروید ۹ پای جعبه‌گشایی شود. گلکسی اس ۱۰ موفق به کسب امتیاز ۴۳۸۲ در تست تک‌هسته‌ای و امتیاز ۹۵۷۰ در تست چند هسته‌ای در بنچمارگ گیک‌بنچ شد. این امتیازها بهتر از امتیازهای کسب‌شده‌ی گلکسی اس ۱۰ لایت است که حدود دو هفته‌ی قبل با شماره‌ی مدل SM-G970U در بنچمارک رویت شد و قرار است با تراشه‌ی اسنپدارگون ۸۵۵ کوالکام به بازار عرضه شود. 

گوشی هوشمند Galaxy S10 X با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G در بنچمارک رویت نشده است و انتظار می‌رود ظرف روزهای آتی شاهد انتشار اخبار بیشتری در مورد گلکسی اس ۱۰ ایکس باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات