گیت کنترل تردد دژبان

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه، ارگان‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها به‌منظور کاهش خطای نیروی انسانی و تأمین بیشتر امنیت، استفاده از گیت کنترل تردد را در اولویت قرار داده‌اند تا با نظارت بر تردد نیروی انسانی و مراجعه‌کنندگان، علاوه‌بر نظم، امنیت را نیز ارتقا دهند.
تبلیغات

گیت کنترل تردد برای ارتقای سطح امنیت بسیار کارآمد است و با هزینه‌ی مناسب، مزایای زیادی از به‌کارگیری آن می‌توان کسب کرد. هدف گیت‌های کنترل تردد تمرکز بر تردد افراد به مکان‌های خاص و تعریف دسترسی آن‌ها برای استفاده از مکان‌های مختلف است. با استفاده از این گیت‌ها که با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی تولید می‌شوند، می‌توان تمامی رفت‌وآمدها را کنترل و سطوح دسترسی را برای همه‌ی افراد ایجاد کرد.

اکنون انواع گیت کنترل تردد با امکانات و سیستم‌های گوناگون در بازار تولید‌و‌عرضه می‌شود که با‌توجه‌به تعداد تردد، سطح امنیتی، سلیقه‌ی مصرف‌کننده و بودجه‌ی موجود می‌توان گیت کنترل تردد دلخواه را انتخاب کرد. مدل‌های مختلف گیت کنترل تردد موجود در بازار به‌شرح زیر است:

  • گیت کنترل تردد اهرمی
  • گیت کنترل تردد شیشه‌ای یا مترویی
  • گیت کنترل تردد تمام‌قد
  • گیت کنترل تردد باله‌ای
  • گیت کنترل تردد گردان

شرکت پیام گستر به‌منظور تأمین نیاز بازار به گیت کنترل تردد باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، با استفاده از توان کارشناسان و طراحان و متخصصان داخلی گیت کنترل تردد را با برند دژبان تولید کرده است.

گیت کنترل تردد دژبان افزون‌بر به‌کارگیری یکپارچه از ورق استیل در بدنه‌ی گیت و قطعات الکترونیکی باکیفیت، با استفاده از طراحی خاص و زیبا نیاز سازمان‌ها به گیت کنترل تردد را کاملا برطرف می‌کند.

شرکت پیام گستر علاوه‌بر گیت کنترل تردد، تولیدکننده‌ی محصولاتی نظیر نرم‌افزار پلاک خوان به‌منظور مکانیزه‌کردن تردد خودروها در پارکینگ‌ها با استفاده از دوربین پلاک خوان است.

نرم‌افزار جامع حراست و انتظامات دژبان نیز که اولین و جامع‌ترین نرم‌افزار در ایران برای مکانیزاسیون واحدهای انتظامات و حراست است، از تولیدات شرکت پیام گستر محسوب می‌شود که وظیفه‌ی کنترل تردد مراجعان، خودروها، کالاها، شیفت‌بندی نگهبانی و دَه‌ها قابلیت و عملکرد بسیار مناسب را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات