جریمه ۷۴ میلیارد ریالی شرکت واردکننده تلفن همراه سامسونگ

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مدیرکل تعزیرات حکومتی از گرانفروشی بیش از ۲۶ هزار گوشی تلفن همراه سامسونگ که با ارز دولتی وارد شده بودند و جریمه‌ی ۷۴ میلیارد ریالی آن خبر داد.
تبلیغات

محمد علی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از گرانفروشی بیش از ۲۶ هزار گوشی تلفن همراه و جریمه‌ی ۷۴ میلیارد ریالی واردکننده‌ی انواع گوشی موبایل سامسونگ در تهران خبر داد. به گفته‌ی وی این شرکت با ارز دولتی اقدام به واردات انواع گوشی سامسونگ کرده اما در فروش و عرضه به مشتریان به گرانفروشی  ۲۶ هزار و ۸۲ گوشی مرتکب شده و گزارش آن برای رسیدگی به اداره‌ی کل ارسال شده است.

وی همچنین اظهار داشت بعد از ارسال این پرونده به شعبه‌ی پنجم هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات تهران، حکم این شرکت صادر شده است. شرکت متخلف بعد از دریافت نظر کارشناسی از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و احراز تخلف، به دو برابر ارزش ریالی تخلف و پرداخت مبلغ ۷۴ میلیارد و ۹۸۸ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۱۲۴ ریال به صندوق دولت محکوم شد.

همچنین اعلام شده است شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه‌ی پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی یا شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت و پیگیری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات