آیفون 2019 اپل در رندرهایی جدید رؤیت شد

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
رندرهای جدید منتسب به آیفون 2019 اپل با نام احتمالی آیفون XI از طراحی جدید ماژول دوربین در پنل پشتی آن حکایت دارند.
تبلیغات

گرچه هنوز در نخستین ماه از سال جدید میلادی هستیم و تا زمان معرفی و عرضه‌ی آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل به بازار، زمان به‌نسبت زیادی باقی مانده است، اما اهمیت بالای این گوشی‌ها باعث شده که از همین حالا شایعه‌های مرتبط به آن‌ها در فضای وب رؤیت شوند. در واقع کمتر از چهار ماه از عرضه‌ی رسمی آیفون‌های ۲۰۱۹ به بازار می‌گذرد، اما کاربران اپل از همین حالا برای معرفی آیفون‌های جدید لحظه‌شماری می‌کنند.

مدتی پیش چند رندر منتسب به آیفون ۲۰۱۹ منتشر شده بودند که از طراحی عجیب ماژول دوربین در قسمت پشتی آن حکایت داشتند. واکنش کاربران به آن رندرها، اصلا جالب نبود و شمار درخورتوجهی از آن‌ها چنین طراحی را از سوی اپل، بعید می‌دانستند. در رندرهای قبلی، پنل پشتی آیفون ۲۰۱۹ میزبان دوربینی سه‌گانه با ظاهری مربعی بود و در نگاه اول به‌هیچ‌وجه ظاهر جذابی نداشت.

آیفون 2019 اپل / Apple iPhone 2019 / آیفون 10 ال / iPhone XI

رندر قدیمی آیفون ۲۰۱۹

در همین‌راستا ساعاتی پیش رسانه‌ای به‌نام CompareRaja چند تصویر رندر جدید منتشر کرد و به‌نقل از منابعی معتبر، مدعی شد که این رندرهای جدید در واقع یکی از طرح‌هایی است که اپل برای آیفون ۲۰۱۹ در نظر گرفته است و روی آن کار می‌کند.

CompareRaja می‌‌گوید که هر دوی این رندرها توسط اپل مورد بررسی قرار گرفته‌اند و این یعنی احتمال اینکه طراحی آیفون ۲۰۱۹ از یکی از آن‌ها تبعیت کند، زیاد است؛ در واقع آیفون جدید اپل هم‌اکنون در مرحله‌ی آزمایش‌های اعتبارسنجی مهندسی (EVT) قرار دارد. از طرفی دیگر، پیش‌بینی می‌شود که یکی از این رندرها مربوط به گوشی آیفون XI و دیگری مربوط به گوشی آیفون XI Max باشد (گرچه هیچ‌یک از این اسامی به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند).

آیفون 2019 اپل / Apple iPhone 2019 / آیفون 10 ال / iPhone XI

نمی‌توان با اطمینان گفت که کدام‌یک از رندرها به کدام‌یک از گوشی‌های یادشده مرتبط هستند؛ همچنین از آنجایی که تا زمان رونمایی از این گوشی‌‌ها زمان زیادی باقی مانده است، نمی‌توان با اطمینان در مورد صحت این رندرها صحبت کرد.

در رندرهای جدید، شاهد یک گوشی آیفون با حاشیه‌های کمتر نسبت به نسل فعلی هستیم. در ضمن نکته‌ی جالب‌توجه، نحوه‌ی قرارگیری ماژول دوربین در پنل پشتی این دستگاه است. در واقع ظاهرا آیفون ۱۰ آی قرار است از ماژول دوربین سه‌گانه با طراحی افقی بهره بگیرد؛ در اطراف دوربین دوم، شاهد حلقه‌ای کوچک هستیم که قطعا فلاش LED است.

آیفون 2019 اپل / Apple iPhone 2019 / آیفون 10 ال / iPhone XI

صرف‌نظر از مواردی که گفتیم، طراحی آیفون ۱۰ آی در این رندرها تفاوت چندانی با آیفون XS ندارد و بسیار به آن شبیه است؛ برای مثال، همچنان شاهد بریدگی در بخش بالایی نمایشگر دستگاه هستیم و کلید پاور هم در سمت راست آیفون جدید قرار گرفته است. 

اخیرا شاهد انتشار شایعه‌های متعدد در مورد استفاده‌ی آیفون‌های جدید اپل از درگاه USB-C بوده‌ایم و متاسفانه رندرهای جدید،‌ این موضوع را برای‌مان مشخص نمی‌کنند. در هر صورت فراموش نکنید که تا زمان معرفی آیفون ۲۰۱۹ زمان زیادی باقی مانده است و اپل طی این بازه‌ی زمانی می‌تواند تغییرات عمده‌ای را در این گوشی اعمال کند.

آیفون 2019 اپل / Apple iPhone 2019 / آیفون 10 ال / iPhone XI

شایعه‌های اخیر می‌گویند که کوپرتینویی‌ها در پی عرضه‌ی سه گوشی جدید در سال جاری میلادی هستند که یکی از آن‌ها مدل جدید آیفون XR به‌شمار می‌آید و از دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد. در واقع تنها یکی از آیفون‌های ۲۰۱۹ (مدل بالارده) به دوربین سه‌گانه تجهیز خواهد شد.

نظر شما کاربران زومیت در مورد رندرهای جدید منتسب به آیفون ۲۰۱۹ اپل چیست؟

درپایان، از شما دعوت می‌کنیم به‌منظور مشاهده‌ی مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل به بانک محصولات زومیت مراجعه کنید. در این بخش از وب‌سایت، امکان مشاهده‌ی قیمت گوشی اپل، سامسونگ، هواوی، وان‌پلاس و اوپو به‌همراه گالری تصاویر و اخبار و مقالات مرتبط با آن‌ها برای شما فراهم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات