VLC به‌زودی از AirPlay اپل پشتیبانی می‌کند

شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن چندرسانه‌ای پرطرفدار VLC که به‌زودی رکورد ۳ میلیارد دانلود را پشت سر خواهد گذاشت، قرار است از ویژگی AirPlay پشتیبانی کند.
تبلیغات

پخش‌کننده‌ی VLC یک اپلیکیشن متن باز است که طرفداران زیادی دارد. تیم Videolan که وظیفه‌ی توسعه‌ی این اپلیکیشن را برعهده دارد در نمایشگاه CES حضور داشتند و به‌گفته‌ی یکی از رهبران تیم طراحی Videolan به‌نام جان بپتیست کمپف، به‌زودی پشتیبانی از AirPlay به این پخش‌کننده اضافه خواهد شد. به‌لطف این ویژگی، کاربران خواهند توانست ویدئوهای خود را از آیفون به اپل تی‌وی منتقل کنند.

به‌روزرسانی مربوطه احتمالا در یک ماه آینده برای این نرم‌افزار ارائه خواهد شد؛ اما تیم توسعه‌دهنده اعلام کردند که تاریخ دقیق عرضه‌ی این به‌روزرسانی هنوز مشخص نیست. به‌گفته‌ی آن‌ها:

همانند اضافه شدن پشتیبانی از کروک‌کست، ما در نظر داریم تا در تمام پلتفرم‌ها از AirPlay نیز پشتیبانی کنیم. زمان آماده‌شدن این ویژگی به‌هیچ‌وجه مشخص نشده است. علاقه‌مند هستیم که در زمان عرضه‌ی نسخه‌ی چهارم VLC، که یکی از به‌روزرسانی‌های عمده‌ی این نرم‌افزار است، این کار (اضافه شدن پشتیبانی از AirPlay) به انجام برسد. به‌محض مشخص شدن زمان ارائه‌ی این ویژگی، تاریخِ آن را اعلام خواهیم کرد.
VLC Player / پخش کننده VLC

اما علاوه‌بر پشتیبانی از AirPlay، یکی دیگر از موفقیت‌های VLC، نزدیک شدن به رقم ۳ میلیارد دانلود است. این رقم قابل‌توجه نشان می‌دهد که تیم Videolan سزاوار موفقیت است. نباید فراموش کنیم که این تیم بسیار فعال بوده‌اند و در فوریه‌ی سال گذشته نیز پشتیبانی از کروم‌کست را به پخش‌کننده‌ی خود اضافه کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات