تصویری از پنل جلویی هواوی Mate 20 و Mate 20 Pro فاش شد

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویری از پنل جلویی دو گوشی آتی هواوی منتشر شده است که احتمال می‌رود پرچمداران جدید خانواده میت هواوی باشند.
تبلیغات

همان‌طور که در خبرهای رویداد ایفا ۲۰۱۸ اشاره شد، هواوی قصد دارد در تاریخ ۲۴ مهر یا ۱۶ اکتبر از دو پرچمدار جدید خانواده‌ی میت به نام‌های Mate 20 و Mate 20 Pro رونمایی کند. طبق روال همیشگی معرفی محصولات جدید، اخیرا تصاویری از پنل جلویی دو پرچمدار جدید هواوی به بیرون درز کرده است که نشان از استفاده چینی‌ها از بریدگی‌های متفاوت در صفحه‌نمایش این دو گوشی دارد.

با نگاهی به تصاویر پنل جلویی و تصاویر دیگری که به میت ۲۰ پرو نسبت داده می‌شوند، به ویژگی‌های جالب‌توجهی می‌رسیم. به‌نظر می‌رسد پرچمدار آتی هواوی از دوربین سه‌گانه با سنسورهای متفاوت بهره می‌برد. احتمال می‌رود سنسور اصلی این دوربین را یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی و دو دوربین دیگر را سنسورهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل دهند.

میت 20 پرو

انتظار می‌رود سنسور ۱۲ مگاپیکسلی لنز تک رنگ مونوکروم و سنسور ۸ مگاپیکسلی لنزی از نوع تله باشد. همچنین سنسور اثر انگشت مانند بسیاری محصولات هواوی در پشت گوشی قرار گرفته است. با دقت در تصاویر فاش‌شده می‌توان از وجود درگاه جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز اطمینان حاصل کرد.

میت 20

شایان ذکر است بریدگی ناچ در دو گوشی مذکور متفاوت است و در نسخه حرفه‌ای Mate 20 شاهد بریدگی بیشتری در صفحه‌نمایش دستگاه خواهیم بود. دلیل این تفاوت قرارگیری سنسورهای متعددی چون سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی در این بریدگی است و احتمالا برادر کوچکتر یعنی میت ۲۰ میزبان این ویژگی نخواهد بود. استفاده Huawei از سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی در میت ۲۰ پرو به‌منظور رقابت با ویژگی فیس آیدی اپل است که برای بررسی آن باید تا معرفی پرچم‌دار چینی‌ها صبر کنیم.

مقاله‌های مرتبط:

    همچنین برخی از شایعات پیرامون پرچمداران جدید خانواده میت، نشان از وجود حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن‌ها دارد که باتوجه به تصاویر و وجود سنسور مشابه در پشت دستگاه کمی دور از انتظار خواهد بود. در پایان باید گفت که میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو احتمالا با پردازنده کرین ۹۸۰، اندروید پای و نسخه جدید رابط کاربری هواوی یعنی EMUI 9 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

    نظر شما عزیزان در مورد پرچم‌داران جدید هواوی چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات