پیش فروش آیفون XS مکس، آیفون XS و اپل واچ سری 4 آغاز شد

جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل پیش‌فروش آیفون ۱۰ اس مکس، آیفون ۱۰ اس و اپل واچ سری ۴ را به‌صورت رسمی آغاز کرد.
تبلیغات

چند روز پیش اپل طی رویدادی ویژه از آیفون‌های جدید به‌همراه ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴ رونمایی کرد؛ همان‌طور که وعده داده شده بود، پیش‌فروش این محصولات هم‌اکنون آغاز شده است و عرضه‌ی آن‌ها نیز از هفته‌ی آینده انجام خواهد شد.

آیفون 10 اس مکس / Apple iPhone Xs Max

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی اپل یا فروشگاه‌های محلی این شرکت، نسبت به پیش‌خرید محصولات جدید کوپرتینونشین‌ها اقدام کنند. در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به قیمت آیفون XS مکس، آیفون XS و اپل واچ سری ۴ را مشاهده کنید:

آیفون ۱۰ اس مکس

آیفون ۱۰ اس

حافظه‌ی داخلی

۱٬۰۹۹ دلار

۹۹۹ دلار

۶۴ گیگابایت

۱٬۲۴۹ دلار

۱٬۱۴۹ دلار

۲۵۶ گیگابایت

۱٬۴۴۹ دلار

۱٬۳۴۹ دلار

۵۱۲ گیگابایت

اپل واچ سری ۴ را می‌تواند بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ساعت‌های هوشمند اپل از سال ۲۰۱۵ تاکنون به‌حساب آورد، از میان ویژگی‌های شاخص این ساعت می‌توان به نمایشگری جدید و بزرگ‌تر نسبت به نسل قبل اشاره کرد که حاشیه‌‌ی بسیار اندکی دارد. به‌علاوه اپل اعلام کرده است که Apple Watch Series 4 در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود و از سخت‌افزار قدرتمندتری نسبت به قبل بهره‌مند است (تراشه‌ی جدید S4).

در کنار موارد یادشده، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند اپل واچ سری 4، توانایی ثبت نوار قلب یا همان ECG است؛ این ساعت را می‌توان در دو مدل جداگانه، یکی با قاب آلومینیومی و دیگری با قابی از جنس فولاد ضد زنگ تهیه کرد.

اپل واچ سری 4 / Apple Watch Series 4

اپل واچ سری ۴

مدل GPS

مدل GPS + Cellular

قاب ۴۰ میلی‌متری آلومینیومی

از ۳۹۹ دلار

از ۴۹۹ دلار

قاب ۴۴ میلی‌متری آلومینیومی

از ۴۲۹ دلار

از ۵۲۹ دلار

قاب ۴۰ میلی‌متری از جنس فولاد ضد زنگ

نامشخص

از ۶۹۹ دلار

قاب ۴۴ میلی‌متری از جنس فولاد ضد زنگ

نامشخص

از ۷۴۹ دلار

اگر از نبود نام آیفون XR در این مطلب تعجب کردید، بهتر است بدانید که اپل این گوشی را اندکی دیرتر از بقیه‌ی محصولات روانه‌ی بازار می‌کند؛ گفتنی است که پیش‌فروش آیفون XR به‌عنوان ارزان‌قیمت‌ترین آیفون سال ۲۰۱۸ قرار است بیش از یک ماه دیگر، در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) آغاز شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جدید اپل، به صفحات آیفون ۱۰ اس مکس، آیفون ۱۰ اس، آیفون ۱۰ آر و اپل واچ سری ۴ در دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات