پوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ [نسخه آفلاین اضافه شد]

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
رویداد Unpacked سامسونگ پنجشنبه‌ی این هفته از راه می‌رسد و طی آن با فبلت مورد انتظار گلکسی نوت ۹ آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

با نگاهی گذرا به خبرهای اخیر دنیای فناوری و روبه‌رو شدن با انبوه مقالات مربوط به گلکسی نوت ۹ و گمانه‌زنی در خصوص قابلیت‌های این فبلت پرچم‌دار، می‌توان متوجه شد که در آستانه‌ی رونمایی از آن هستیم. سامسونگ پنجشنبه‌ی این هفته با برگزاری رویداد Unpacked ساعت ۱۹:۳۰ به‌وقت تهران، قصد دارد تا یکی از مورد انتظارترین دستگاه‌های خود را به جهانیان معرفی کند. براساس خبرهای فراوانی که تاکنون در مورد Galaxy Note 9 منتشر شده است، پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه با دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی مشابه گلکسی اس ۹ و باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد؛ اما ظاهرا قلم اس‌پن نیز تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

شایعات حکایت از آن دارند که احتمالا کره‌ای‌ها در کنار گلکسی نوت ۹، از نخستین ساعت هوشمند خود با برند گلکسی واچ، اسپیکر هوشمند مورد انتظار مبتنی بر دستیار دیجیتال بیکسبی و شارژر بی‌سیم Duo را نیز در رویداد Unpacked‌ امسال رونمایی خواهند کرد، در هر صورت زومیت مانند همیشه، پوشش گسترده‌ای از رویداد امسال سامسونگ خواهد داشت تا شما را به‌صورت لحظه‌به‌لحظه در جریان اتفاقات و رونمایی‌های این شرکت کره‌ای بگذارد.

در کنار انتشار سریع اخبار، زومیت رویداد Unpacked را به دو صورت ویدیویی و متنی زنده نیز برای شما کاربران عزیز زومیت پوشش خواهد داد، ضمن اینکه می‌توانید از طریق صفحات زومیت در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توییتر نیز در جریان اتفاقات رویداد گلکسی نوت ۹ باشید.

شما در مطلب پیش رو می‌توانید به هر دو صورت متنی و ویدیویی، پوشش زنده‌ی زومیت از رویداد Unpacked امسال را دنبال کنید.

بروزرسانی: پوشش زنده زومیت از ساعت ۱۹ شروع خواهد شد.

بروزرسانی ۲: نسخه آفلاین مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۹ اضافه شد.

تماشا در یوتیوب

پوشش زنده‌ی متنی:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات