اپل آیفون 2018، آیفون 10 اس و آیفون 10 اس پلاس را در ماه آینده معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل قرار است در سال جاری و تا یک ماه آینده، سه مدل آیفون جدید را معرفی کند که هر سه‌ی آنها از نظر ابعاد نمایشگر و قیمت، وضعیت متفاوتی دارند.
تبلیغات

بر اساس ادعای یکی از تاجران لوازم جانبی محصولات که گاهی در مورد طراحی گجت‌های آینده اظهارنظر می‌کند، اپل ارزان‌ترین آیفون جدید خود را آیفون 2018 خواهد نامید. نسل جدید آیفون X هم ممکن است طبق عادتی که اپل دارد، آیفون X اس نامیده شود. بزرگ‌ترین مدل آیفون‌های جدید هم قاعدتا باید آیفون X اس پلاس نام بگیرد؛ دستگاهی که به یک نمایشگر ۶/۵ اینچی مجهز است، یعنی بزرگ‌ترین نمایشگری که تاکنون برای گوشی‌های آیفون طراحی شده است.

به طور خلاصه آیفون‌های جدید اپل که در ماه آینده معرفی می‌شوند عبارت‌اند از: آیفون X اس با نمایشگر ۵/۸ اینچی، آیفون 2018 با نمایشگر LCD و آیفون XS پلاس با نمایشگر ۶/۵ اینچی. هر سه گوشی به چیپست ۷ نانومتری A12 و اتصال LTE گیگابیت مجهز هستند.

ارزان‌ترین مدل iPhone 2018 ممکن است برای کاربران چینی به دو سیم‌کارت مجهز شود؛ در حالی که در طراحی گران‌ترین مدل هم ممکن است یک درگاه مخصوص سیم‌کارت دوم تعبیه شود تا کسانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند. هر سه مدل در بریدگی بالای صفحه دارای ماژول Face ID هستند و از دوربین قوی‌تری در پشت بهره می‌برند. 

هنوز مشخص نیست اپل چه برنامه‌های دیگری دارد، اما این سه دستگاه می‌توانند بزرگ‌ترین موج به‌روزرسانی آیفون‌های اپل را پس از معرفی آیفون 6 پلاس ایجاد کنند. اپل در نهایت برای هر سلیقه‌ای ابعاد متفاوتی از نمایشگر را عرضه می‌کند و قیمت‌ها را متنوع‌تر می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود کاربران بیشتری به سمت آیفون‌های این شرکت هجوم ببرند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات