میت 20 هواوی ۲۴ مهرماه در لندن رونمایی می‌شود

جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
میت ۲۰ هواوی، ۲۴ مهرماه برابر با ۱۶ اکتبر، به‌همراه تراشه‌ی کرین ۹۸۰، رسما در لندن رونمایی می‌شود.
تبلیغات

ساعتی قبل هواوی در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸، تراشه‌ی کرین ۹۸۰ را رونمایی کرد. انتظار می‌رود براساس آنچه مطرح شد، پرچمدار بعدی هواوی یعنی میت ۲۰، با تراشه‌ی کرین ۹۸۰ در تاریخ ۲۴ مهرماه برابر با ۱۶ اکتبر رسما معرفی شود.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، در کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸، اعلام کرد که میت ۲۰ قرار است ۱۶ اکتبر در رویدادی بزرگ در لندن رسما رونمایی شود و از تراشه‌ی کرین ۹۸۰ که ساعتی قبل معرفی شد، بهره خواهد برد. پیشتر نیز گفته شده بود که هواوی میت ۲۰ احتمالا از پردازنده کرین ۹۸۰ استفاده خواهد کرد

هواوی میت 20

انتظار می‌رود میت ۲۰ هواوی از نمایشگر ۶.۳ اینچی به‌همراه بریدگی کوچک بالای نمایشگر یا ناچ، باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعت و ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی، مشابه پی ۲۰ پرو بهره ببرد. در گذشته، شرکت هواوی امیدوار بود بازار خوبی برای گوشی‌های پرچمدار سری میت و همچنین سری پی در ایالات متحده داشته باشد. با توجه به مشکلات و مسایلی که در مورد گوشی‌های هوشمند هواوی در امریکا مطرح شده است، نمی‌توان در مورد وضعیت فروش و عرضه‌ی میت ۲۰ در بازارهای امریکایی نظر مشخصی داد. ریچارد یو نیز در مورد بازار میت ۲۰ و فروش آن در بازار امریکا صحبتی مطرح نکرد. تا تاریخ ۱۶ اکتبر و مشخص شدن همه‌چیز مدت زمان زیادی باقی نمانده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات