بررسی ویدیویی گلکسی نوت 9 سامسونگ

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت 9، به‌عنوان دستگاهی تکامل‌یافته و قدرتمند از سوی سامسونگ معرفی شد که در ادامه می‌‌توانید بررسی عمیق ویدیویی زومیت از پرچم‌دار کره‌ای‌ها را مشاهده کنید.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

گلکسی نوت ۹ از هر نظر، دستگاه آشنایی به‌نظر می‌رسد؛ در حقیقت این محصول نسخه‌ای بهبودیافته از گلکسی نوت ۸ به‌شمار می‌رود و قرار است به کمک استفاده از سخت‌افزاری مشابه گلکسی اس ۹ پلاس، مشکلات کاربران با نسل پیشین سری نوت را مرتفع کند، بدین ترتیب در ساخته‌ی جدید کره‌ای‌ها خبری از تغییرات بنیادین نیست و احتمالا برای دیدن قابلیت‌هایی همچون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باید تا اوایل سال آینده‌ی میلادی و معرفی دهمین نسخه‌ از کهکشانی‌های سری S به انتظار بنشینیم.

بزرگ بودن نمایشگر گلکسی نوت‌های سامسونگ وجه تمایز آن‌ها از دیگر گوشی‌ها نیست؛ اما همچنان اس پن به خاص بودن خود در دنیای گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد. همانطوری که اشاره کردیم نوت ۹ از نظر طراحی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی نوت ۸ است و تغییر انقلابی خاصی در آن دیده نمی‌شود به طوری که حتی بزرگ شدن اندک نمایشگر نیز به چشم نمی‌آید. تغییر محل حسگر اثر انگشت، گواهی IP68، کلید اختصاصی برای بیکسبی و بدنه‌ی شیشه‌ای با فریم فلزی مهم‌ترین نکات مربوط به طراحی هستند. نمایشگر گوشی تغییر ملموسی از نظر روشنایی حداکثر و حداقل، پوشش فضای رنگی و تجربه‌ی کلی نسبت به گلکسی اس ۹ پلاس نکرده است و همچنان نکته‌ی مثبتی برای پرچم‌دار نو رسیده‌ی سامسونگ است. خوشبختانه بلاخره سامسونگ از اسپیکرهای استریو در سری نوت استفاده کرده است و همین مسئله به بلندتر و شفاف‌تر شدن صدا نسبت به نسل قبل منجر شده است.

در ادامه بررسی ویدیویی این محصول را با هم می‌بینیم:

تماشا در یوتیوب یا IGTV

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت آیفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات