تصاویر جدید از گلکسی نوت 9 نشان از شباهت بسیار با گلکسی نوت 8 دارند

شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر جدید گلکسی نوت ۹، لنزهای دو دهانه‌ی دوربین این تلفن هوشمند را نمایش می‌دهد و از این تصویر متوجه می‌شویم که طراحی آن تفاوت چندانی با گلکسی نوت ۸ ندارد.
تبلیغات

اولین تصاویر واقعی از گلکسی نوت 9 در اوایل این هفته پخش شدند که نشان‌دهنده‌ی طراحی بسیار مشابه با گلکسی نوت 8 بودند؛ اما امروز به لطف انتشار تصاویر جدید، تصویر کاملی از این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنیم. تصویر دوربین در عکس‌های جدید واضح‌تر است و دوربین دو لنزه‌ی تلفن را نشان می‌دهد؛ این دوربین مشابه دوربین‌ گلکسی اس ۹ پلاس است و از این موضوع متوجه می‌شویم که مشخصات دوربین نسبت به Galaxy S9 Plus تغییری نخواهند داشت.

اخیراً شایعاتی راجع به دوربین تقویت‌شده برای Galaxy Note 9 شده بود، که شاید چنین مقایسه‌هایی برای Galaxy Note 8 نیز انجام شده بودند. دودهانه بودن لنز دوربین، ارتقای قابل‌توجهی نسبت به گلکسی نوت ۸ است، و قابلیت‌هایی مانند فیلم‌برداری حرکت‌آهسته‌ی آن را متمایز می‌کند. اما باید اشاره کرد که دوربین داخل تصویر ناتمام و ناقص به‌نظر می‌رسد، که شاید این موضوع به‌خاطر زاویه‌ی عکس باشد.

گلکسی نوت ۹

در هر حال، این عکس‌ها یادآور می‌شوند که به‌جز حسگر اثر انگشت جابه‌جاشده، گلکسی نوت ۹ بسیار شبیه به گلکسی نوت ۸ خواهد بود. اما نباید فراموش کرد که گلکسی نوت ۹ قابلیت‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد؛ از جمله اسپیکر‌های استریو، اس‌پن مبتنی بر بلوتوث، احتمالاً ۸ گیگابات رم و باتری بزر‌گ‌تر.      

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات