جیپ رنگید 2019 نسخه اروپا معرفی شد

جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
جیپ از مدل ۲۰۱۹ جیپ رنگید برای بازار اروپا رونمایی کرد که نسخه‌ی فیس‌لیفت جیپ رنگید به شمار می‌رود و در ادامه نگاهی به تغییرات و مشخصات آن خواهیم داشت.
تبلیغات

جیپ مدل فیس‌لیفت رنگید را برای سال ۲۰۱۹ معرفی و سه تصویر از آن منتشر کرده است. رونمایی از این خودرو قرار است در اوایل این هفته در نمایشگاه خودروی تورینو واقع در والنتینو پارک ایتالیا انجام شود. خودروی معرفی‌شده مخصوص بازار اروپا است و نسخه‌ی آمریکایی جیپ رنگید در آینده معرفی خواهد شد که البته انتظار می‌رود مشخصاتی مشابه همین مدل فیس‌لیفت داشته باشد. نخستین تغییر را باید چراغ‌های جلویی این خودرو و سپر آن دانست که کاملا تغییر کرده‌اند. همچنین طراحی این خودرو به گونه‌ای تغییر کرده است تا این خودرو کم ارتفاع‌تر از قبل به نظر برسد.

Jeep Renegade

دو چراغ راهنما  که به شکل عمودی روی گلگیرهای این خودرو قرار داشتند در فیس‌لیفت جدید این خودرو به رنگ سفید و هم‌رنگ با چراغ‌های جدید درآمده‌اند تا ظاهری جذاب‌تر به این خودرو بدهند. تصاویر منتشرشده متعلق به نسخه‌ی فول جیپ رنگید هستند که با نام Limited شناخته می‌شود و جیپ مدل‌های پایه‌ی این خودرو را نیز در بازار اروپا عرضه خواهد کرد که البته زیبایی کمتری در مقایسه با آنچه در تصویر می‌بینید دارد. با رسیدن به بخش عقبی این خودرو مشاهده می‌شود که جیپ تغییرات جزئی نیز در نمای عقب این خودرو اعمال کرده است و چراغ‌های عقب دارای گرافیک جدید هستند که بیشتر شبیه به حرف X است.

Jeep Renegade 2019

این تغییرات سبب شده اس نمای عقب جیپ رنگید در مقایسه با نسل قبل مدرن‌تر باشد و نمای بهتری به نمایش بگذارد. در حقیقت از هر زاویه‌ای که به رنگید فیس‌لیفت ۲۰۱۹ نگاه کنیم، این خودرو بهتر از قبل شده است. متأسفانه جیپ هنوز تصویری از نمای داخلی رنگید فیس‌لیفت منتشر نکرده است و باید تا اواخر ماه جاری صبر کنیم تا تصاویر داخل این خودرو منتشر شود. از آنجایی که قرار است جیپ رنگید در بازار اروپا عرضه شود، پیشرانه‌های کم‌مصرفی برای آن در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها، پیشرانه‌ی جدید با حجم ۱ لیتر و سه سیلندر است که می‌تواند ۱۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند. برای کسانی که از قدرت پیشرانه‌ی سه سیلندر رضایت ندارند جیپ پیشرانه‌های قدرتمند‌تری هم عرضه می‌کند که از آن‌ جمله‌، یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری دارای دو نسخه‌ی ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخاری است.

Jeep Renegade 2019
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات