هدست واقعیت مجازی گیر وی آر سامسونگ، به گلکسی وی آر تغییر نام خواهد داد

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش خبرگزاری سام موبایل، سامسونگ با هدف یکپارچگی محصولات خود تحت برند گلکسی، هدست واقعیت مجازی گیر وی‌آر را به گلکسی وی‌آر تغییر نام می‌دهد.
تبلیغات

ثبت علائم تجاری گلکسی واچ و گلکسی فیت، نخستین نشانه‌های تأیید این موضوع بود که سامسونگ قصد دارد محصولات پوشیدنی خود را زیر چتر گلکسی ببرد. همچنین شایعات اخیر درباره‌ی اینکه سامسونگ در حال آمادگی برای عرضه‌ی یک ساعت هوشمند احتمالی بر پایه ور اواس است، مهر تأیید دیگری بر این موضوع زد. هنوز نمی‌توانیم نسبت به توسعه و ساخت چنین ساعتی اطمینان کامل داشته باشیم؛ اما می‌توان با قطعیت گفت که سامسونگ دست‌ کم برای برخی از محصولات پوشیدنی خود به استفاده از برند گلکسی روی خواهد آورد.

اکنون منابع سام موبایل به این خبرگزاری گفته‌اند که گیر وی‌آر به گلکسی وی‌آر تغییر نام خواهد داد. بنابراین می‌توان احتمال داد که سامسونگ همین کار را برای ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند خود نیز انجام دهد. هرچند هنوز نسبت به این موضوع مطمئن نیستیم؛ اما ثبت‌ علائم تجاری گلکسی واچ و گلکسی فیت نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که سامسونگ قصد دارد نام تجاری محصولات مختلف خود را تحت یک برند یکپارچه کند.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی اقدام به اعمال این تغییر خواهد کرد. اگر شایعات مربوط به استفاده از نمایشگر با وضوح بالاتر در گلکسی اس ۱۰ صحت داشته باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت گلکسی وی‌آر را در کنار معرفی دهمین نسخه‌ی پرچم‌دار سری اس رونمایی کند. احتمال معرفی این هدست واقعیت مجازی به همراه گلکسی نوت ۹ نیز وجود دارد؛ اما این بدین مفهوم است که نیاز به وجود یک هدست گیر وی‌آر جدیدتر برای پرچم‌دار آتی سری نوت وجود خواهد داشت. در نتیجه امیدواریم سامسونگ برای تغییر نام رسمی هدست خود به گلکسی وی‌آر بتواند تا سال آینده‌ی میلادی صبر کند.

نظر شما کاربران زومیت چیست؟ آیا نام گلکسی را برای محصولات پوشیدنی سامسونگ مناسب می‌دانید یا همان نام پیشین را ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات