نسل جدید پژو 508، معرفی شد

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت خودروسازی پژو سرانجاماز نسل جدید سدان 508 با انتشار تصاویری رونمایی کرد که در مقایسه با قبل ظاهری بروز و اسپرت‌تر دارد.
تبلیغات

نسل اول پژو 508 در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و حالا برای سال ۲۰۱۹ پژو قصد دارد تا دومین نسل از این خودرو را روانه بازار کند. طراحی نسل جدید این خودرو نقطه‌ی قوت آن است و مشتریان زیادی را به خرید 508 ترغیب خواهد کرد.

پژو 508 جدید قرار است در نمایشگاه خودروی ژنو طی هفته‌های آتی به طور رسمی رونمایی عمومی خود را تجربه کند اما این خودروساز فرانسوی نتوانست تا زمان برگزاری نمایشگاه صبر کند و به همین خاطر اقدام به انتشار تصاویر این محصول در فضای مجازی کرد. می‌توان گفت که پژو 508 جدید حتی بسیاری از خریداران خودروهای شاسی بلند فرانسوی را نیز به سمت خود جلب خواهد کرد.

پژو ۵۰۸

در بخش ابعاد خارجی، پژو 508 جدید تغییراتی تجربه کرده است به طوری که ارتفاع آن ۶۰ میلیمتر کوتاه‌تر، طول آن ۸۰ میلیمتر کمتر و پهنای آن ۲۰ میلیمتر بیشتر از نسل قبلی است. طراحی سدان جدید پژو نیز متفاوت با قبل است و جلوپنجره‌ی زیبای آن بیش از قبل جلب توجه می‌کند. چراغ‌های جلو و عقب نیز طراحی اسپرتی دارند و از درهای بدون فریم نیز در 508 جدید استفاده شده است.

پژو ۵۰۸

پژو در تمامی تیپ‌های 508 جدید به سیستم جدید i-Cockpit پژو نیز مجهز هستند. در طراحی داخلی این خودرو نیز شاهد استفاده از یک غربیلک فرمان اسپرت و کوچک هستیم که صفحه نمایش بزرگ پشت آمپرهای دیجیتالی 508 در قسمت بالایی آن قرار گرفته اند. ابعاد این صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچ است. همچنین در کنسول مرکزی نیز یک صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی قرار گرفته است. فضای صندوق بار پژو 508 نیز ۱۴ لیتر افزایش پیدا کرده و به ۴۸۷ لیتر رسیده است، ضمن اینکه با جمع کردن صندلی‌های عقب می‌توان فضای بار را تا ۱۵۳۷ لیتر افزایش داد. از دیگر امکانات پژو 508 جدید را باید نورپردازی داخلی، طرح چوب طبیعی کابین، ماساژور صندلی‌ها و تودوزی چرم آلکانترا را نام برد.

پژو ۵۰۸ در

در بخش فنی پژو 508 جدید، شاهد استفاده از پیشرانه‌های مختلف بنزینی و دیزلی هستیم. روی این خودرو پیشرانه‌ی بنزینی توربو با حجم ۱.۶ لیتر عرضه خواهد شد که دارای دو نسخه با قدرت‌های مختلف است. نسخه‌ی ضعیف آن ۱۷۷ اسب بخار قدرت و نسخه‌ی قوی‌تر ۲۱۷ اسب بخار قدرت دارد. این موتور به همراه یک جعبه دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار عرضه خواهد شد.

همچنین دو پیشرانه‌ی دیزلی از سری BlueHDi نیز برای پژو 508 قابل سفارش هستند که یکی از آن‌ها دارای حجم ۱.۵ لیتر و دیگری دارای حجم ۲ لیتر است. پیشرانه‌های دیزلی نیز با سه نوع قدرت خروجی متفاوت عرضه می‌شوند که به ترتیب ۱۲۸، ۱۵۸ و ۱۷۷ اسب بخار قدرت دارند و می‌توان آن‌ها را همراه به جعبه دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی و هشت سرعته‌ی خودکار خریداری کرد.

پژو همچنین عنوان کرده است که وزن این خودرو در مقایسه با نسل نخست حدود ۷۰ کیلوگرم کاهش پیدا کرده است که این مساله به کاهش مصرف سوخت و آلایندگی خودرو کمک خواهد کرد. نسخه‌ی پلاگین هیبریدی پژو 508 نیز در سال ۲۰۱۹ به بازار خواهد آمد.

پژو ۵۰۸  Peugeot 508

پژو 508 جدید به تجهیزات ایمنی و کمکی رانندگی بسیاری نظیر سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند، رانندگی بین خطوط، سیستم تشخیص علائم جاده و چراغ‌های هوشمند مجهز شده است. به صورت آپشن نیز می‌توان این اتومبیل را همراه با سیستم دید در شب خریداری کرد.

پژو 508 جدید به طور رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد شد و تا پایان سال نیز به بازار خواهد آمد اما قیمت دقیق آن اعلام نشده است و در زمان عرضه، اعلام می‌شود.

پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۵۰۸
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات