گلکسی اس 10 سامسونگ در رندرهای جدید رؤیت شد

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا ایوان بلاس، افشاگر معروف، رندرهای جدیدی از گوشی‌ پرچم‌دار بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی S10 را در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده است.
تبلیغات

ایوان بلاس، افشاگر معروف، در آخرین افشاگری خود سه رندر جدید را منتشر کرده که پیش‌بینی می‌شود به گوشی پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ مربوط باشند. با این حال ایوان بلاس در این پست به صراحت اشاره کرده که تصاویر بر اساس انتظارات یک شرکت تولیدکننده‌ی قاب گوشی طراحی شده‌اند.

بر اساس این رندرها، گوشی پرچم‌دار بعدی Samsung در سه مدل عرضه خواهد شد. کوچک‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین آن‌ها S10 لایت است که از یک صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی بهره می‌برد و در وسط بالای صفحه‌نمایش جایگاه دوربین سلفی واقع شده است. مدل بعدی Galaxy S10 است که دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با طراحی مشابه S10 لایت برای دوربین سلفی است.

گلکسی اس ۱۰ / Galaxy S10

آخرین مدل از این سری گوشی، گلکسی +S10 (گلکسی اس ۱۰ پلاس) با یک نمایشگر ۶.۴ اینچی است که برخلاف دو مدل قبلی از طراحی دوربین دوگانه سلفی در بالای صفحه نمایش بهره می‌برد.

این رندرها احتمالا بر شایعاتی استوار هستند که تاکنون شنیده‌ایم، بنابراین مانند سایر اخباری که تاکنون درباره‌ی پرچم‌دارهای بعدی منتشر شده‌اند به این خبر نیز باید با شک‌و‌تردید نگاه کرد. از سوی دیگر، خبر از جانب یک منبع نسبتا موثق منتشر شده و به‌صورت کاملا تصادفی افشاگر معروف دیگری موسوم به آیس یونیورس در پاسخ همین پست اندازه‌‌های صفحه نمایش را تأیید کرده است. بنابراین حداقل می‌توانیم در مورد ابعاد صفحه نمایش محصول بعدی سامسونگ تا حدی مطمئن باشیم. در نهایت همه‌چیز بستگی به مراسم رونمایی سامسونگ از پرچم‌دارهای بعدی خود دارد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار، مشخصات فنی و تصاویر گلکسی S10 به بخش دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات