پتنت جدید اپل، ویژگی‌های هوشمند پد شارژ بی‌سیم ایرپاور را شرح می‌دهد

سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ایرپاور، پد شارژ بی‌سیم اپل که بیش از یک سال از معرفی آن می‌گذرد، در پتنت تازه‌ای رویت شده است که ویژگی‌های هوشمند این دستگاه را شرح می‌دهد.
تبلیغات

در پتنت تازه‌ای از اپل، پد شارژ بی‌سیم این شرکت که کاربران از مدت‌ها پیش در انتظار عرضه‌ی آن هستند، رویت شده است. با این حال، در سند منتشرشده هیچ نامی از محصول به چشم نمی‌خورد؛ اما با نگاه به پتنت، به‌راحتی می‌توان دریافت که دستگاه به‌تصویرکشیده‌شده، همان ایرپاور معروف است.

تا به این لحظه، ما می‌دانیم پد شارژ ایرپاور می‌تواند برای شارژ‌ همزمان چندین دستگاه نظیر آیفون، ایرپاد و اپل واچ مورد استفاده قرار گیرد. اما این پد در عین انجام چنین کاری، از چند جهت توانایی برقراری ارتباط با ‌تک‌تک دستگاه‌ها را نیز دارد. شارژ‌ بی‌سیم اپل به‌منظور ردیابی سطح باتری و اطلاع از زمان اتمام شارژ هر دستگاه، مشخصات دستگاه‌های شارژشده را ارائه می‌دهد. ایرپاور همچنین می‌تواند تشخیص دهد کدام دستگاه صاحب بزرگ‌ترین نمایشگر است و سطح باتری هرکدام از آن‌ها را نمایش دهد تا کاربر با یک نگاه قادر به به مشاهده‌ی وضعیت شارژ‌ دستگاه‌هایش باشد.

Airpower Patent

علاوه‌بر این، اگر شارژ‌ باتری به اندازه‌ای برسد که برای استفاده در طول روز کفایت کند، گوشی با نمایش پیام، این موضوع را به کاربر اطلاع خواهد داد. ایرپاور عادات شارژ‌ معمول کاربران و همچنین قرارهای ملاقات و جلسات آن‌ها در تقویم را نیز در نظر خواهد گرفت.

گزارش اخیر در انتها اشاره می‌کند که پد شارژ بی‌سیم اپل ابتدای سال آینده معرفی خواهد شد. پیچیدگی ساختار شارژر و ویژگی‌های پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهد، از مهم‌ترین موانعی محسوب می‌شوند که عرضه‌ی این دستگاه را تا این حد به تاخیر انداخته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات