ناکامی کرمان موتور در عمل به تعهدات هیوندای النترا

سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، کرمان موتور نمی‌تواند به تعهد نسبت به مشتریان هیوندای النترا عمل کند و طرح‌های جایگزین در دستور کار قرار دارد.
تبلیغات

روابط عمومی شرکت خودروسازی کرمان موتور اعلام کرد:

به‌دلیل مشکلاتی که به‌دنبال تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه کشورمان به‌وجود آمد، شرکت کرمان موتور موفق به راه‌اندازی خط تولید هیوندای النترا نشد؛ بنابراین با توجه‌ به تعهدات نسبت به مشتریان، این شرکت با ارائه‌ی طرح جایگزینی تصمیم گرفت تا به تعهدات خود عمل کند.
کرمان موتور هیوندای Hyundai

بر این اساس، طی بخشنامه‌ای که اواخر خرداد ماه ۹۷ به نمایندگی‌های شرکت کرمان موتور اعلام شد، طرح جایگزینی در دستور کار قرار گرفت؛ این طرح مورد استقبال تعداد زیادی از خریداران خودروی هیوندای النترا قرار گرفت، به‌طوری که اغلب خریداران با مراجعه به نمایندگی‌های مربوطه خودروی جایگزین خود را براساس پیشنهادهای شرکت انتخاب و جایگزین خودروی النترا کردند.

براساس اعلام روابط عمومی شرکت کرمان موتور، هم‌اکنون حدود ۸ درصد از مشتریان اقدام به دریافت خودرو براساس طرح پیشنهادی نکرده‌اند. روابط عمومی این شرکت خودروساز اعلام کرد مشتریان تا حدود یک‌ونیم ماه پیش می‌توانستند براساس طرح پیشنهادی شرکت نسبت به دریافت خودروی جایگزین اقدام کنند.

Hyundai Elantra / هیوندای النترا

روابط عمومی کرمان موتور همچنین اعلام کرد:

این شرکت تلاش دارد تا با ارائه‌ی یک طرح جدید، رضایت آن دسته از مشتریانی که تاکنون برای دریافت خودروی جایگزین اقدام نکرده‌اند را هم به‌دست آورد؛ اما با توجه‌ به اینکه فعلا طرح جدیدی اعلام نشده است، مشتریان می‌توانند با انصراف از خرید، پول و سود مشارکت خود را دریافت کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات