مایکروسافت صفحه‌ای برای اطلاع‌رسانی وضعیت باگ‌ های ویندوز 10 ایجاد می‌کند

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از بُروز اشکالات اخیر ویندوز 10 در به‌روزرسانی اخیر، مایکروسافت تصمیم به اطلاع‌رسانی دائمی وضعیت مشکلات به کاربران گرفت.
تبلیغات

مایکروسافت مدتی پیش بود که پس از دردسرهای به‌روزرسانی ماه اکتبر ویندوز 10، از ادامه‌ی انتشار این نسخه جلوگیری کرد تا کاربران کمتری دچار اختلال سیستم صوتی به‌دلیل نقص در درایور جدید کارت گرافیک اینتل شوند.

این اتفاق موجب تلنگری برای مایکروسافت شد تا باگ‌ها و مشکلات ناگهانی و متعدد هر نسخه از به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 را به‌رسمیت بشناسد و صفحه‌ای برای اطلاع‌رسانی درباره‌ی آن‌ها به کاربران و وضعیت رسیدگی به این مشکلات ایجاد کند.

از طرفی، این صفحه شامل فهرستی از مشکلات همگانی و گزارش‌شده‌ی به‌روزرسانی‌های Windows 10 است و از طرف دیگر، نشان می‌دهد که مایکروسافت در چه مرحله‌ای از بررسی و حل این مشکلات قرار دارد. ازاین‌رو پس از بُروز هر مشکل تازه، می‌توان به‌راحتی متوجه شد که آیا مشکل پیش رو مشکلی رسمی است که Microsoft آن را پذیرفته و درحال‌رفع آن است یا مشکلی شخصی است. در حالت اول، می‌توان با آسودگی‌خاطر از اینکه مشکل حادی وجود ندارد، برای حل آن به انتظار نشست و در حالت دوم، باید انتظار را کنارگذاشت و برای حل آن مشکل شخصی چاره‌ای جست‌وجو کرد.

ویندوز 10 باگ / windows 10 bug

مایکروسافت اعلام کرد در سال آتی شاهد ارائه‌ی این قابلیت خواهیم بود، اما خبر بیشتری از جزئیات این ایده و زمان دقیق عرضه‌ی آن دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات