گوشی پیکسل 3 XL گوگل با اندروید Q در گیک‌بنچ رویت شد

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
بنچمارکی از گوشی پیکسل ۳ XL در گیک‌بنچ مشاهده شده که از آزمایش اندروید Q روی این دستگاه خبر می‌دهد.
تبلیغات

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ارائه‌ی اندروید پای برای دستگاه‌های خود را آغاز کرده‌اند و مسلماً گوگل نیز در صدر این شرکت‌ها است. اندروید پای در خرداد ماه (ژوئن) معرفی و در مهر ماه (اکتبر) به صورت رسمی عرضه شد. اکنون تمامی نگاه‌ها به توسعه و عرضه‌ی اندروید Q است.

هنوز نام این نسخه‌ی جدید مشخص نیست، ولی به نظر می‌رسد که گوگل در حال کار روی این به‌روز‌رسانی است. اخیراً گوشی هوشمند پیکسل ۳ XL گوگل با اندروید Q در گیک‌بنچ رؤیت شده که نشان می‌دهد بسته‌ی آلفای این سیستم‌عامل در حال آزمایش است.

از دیگر مشخصات قابل مشاهده‌ی این دستگاه می‌توان به تراشه‌ی کوالکام و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. امتیاز کسب شده‌ی این گوشی نیز در حد معمولی است.

اگرچه فعلا اطلاعات خاصی از اندروید Q در دسترس نیست، ولی گفته می‌شود که تمامی دستگاه‌هایی که از ابتدا با این سیستم‌عامل عرضه می‌شوند، از پروژه تربل پشتیبانی می‌کنند. هفته‌ی گذشته گوگل اعلام کرد که دستگاه‌هایی که با اندروید پای به فروش می‌رسد، از پلتفرم به‌روزرسانی سریع‌تری بهره‌می‌برند و کدهای منبع AOSP (اندروید خام) به گونه‌ای اصلاح شده که به توسعه‌دهندگان در ارائه‌ی به‌روزرسانی‌ها کمک می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات