تاریخ رونمایی از شیائومی می میکس 3 مشخص شد

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
می میکس ۳ نام جدیدترین پرچمدار شیائومی است که در آینده‌ای نزدیک با دوربین کشویی و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی اعجاب‌انگیز، به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

حدودا دو هفته‌ی پیش اخباری مبنی بر رونمایی رسمی شیائومی از گوشی می میکس ۳ در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) منتشر شد که در نهایت این اتفاق رخ نداد. حال که به‌صورت رسمی وارد نیمه‌ی دوم ماه اکتبر شده‌ایم، چینی‌ها طی اطلاعیه‌ای از تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید خود پرده‌برداری کرده‌اند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Xiaomi Mi Mix 3 قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۳ آبان ۱۳۹۷) با ویژگی‌های جالبی نظیر دوربین کشویی معرفی شود؛ تصویر زیر، از طریق شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشته شده است.

می میکس 3 شیائومی / Xiaomi Mi Mix 3

شیائومی می میکس ۳ پیشتر در برخی تصاویر با دوربین کشویی (همچون گوشی اوپو فایند ایکس) رؤیت شده بود؛ طبق شایعات، پرچمدار جدید شیائومی از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی اعجاب‌انگیز ۱۰۰ درصدی برخوردار است. 

هنوز تا زمان انتشار مشخصات رسمی و قیمت گوشی جدید شیائومی، چندین روز فاصله داریم؛ با این‌حال طبق شنیده‌ها، می میکس ۳ شیائومی قرار است دارای یک کلید اختصاصی برای هوش مصنوعی باشد که با فشار دادن آن، Xiao AI فعال می‌شود. 

دیدگاه خود را در این رابطه با زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات