نسل جدید PowerHouse 200، پاوربانک انکر با ظرفیت بالا و ابعاد کوچک‌تر معرفی شد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
انکر نسل جدیدی از پاوربانک PowerHouse 200 با ابعاد کوچک‌ و قیمتی پایین‌تر در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرد.
تبلیغات

انکر، شرکت‌ تولیدکننده‌ی لوازم جانبی، امروز در جریان نمایشگاه CES 2018 نسل دوم پاوربانک غول‌پیکر و پرظرفیت خود، موسوم به PowerHouse را با ابعاد کوچک‌تر و نیمی از ظرفیت و برچسب قیمتی نسل قبل رونمایی کرد. پاور بانک Anker جدید از تابستان سال جاری میلادی با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد که حدود ۲۰۰ دلار از نسل اول PowerHouse ارزان‌تر است.

ظاهر این پاورهاوس شباهت بسیاری به باتری خودرو دارد؛ اما از طراحی ظریف‌تر و جذاب‌تری بهره می‌برد و امکان شارژ طیف گسترده‌ای از لوازم و محصولات الکترونیکی را فراهم می‌آورد؛ ضمن اینکه می‌تواند نقش منبع تغذیه‌ی لوازم خانگی را نیز ایفا کند. انکر مدعی است پاورهاوس علاوه‌ بر آنکه محصولی مناسب برای آن دسته از افرادی است که همواره به‌ دنبال راهکاری جایگزین برای شارژ گجت‌های خود هستند، می‌تواند راهکاری مناسب برای مواقع اضطراری و قطعی‌ برق نیز باشد.

به اعتقاد انکر، شما می‌توانید پاورهاوس را در منزل نگه‌داری و در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید یا از این دستگاه به‌عنوان منبع انرژی گجت‌های خود در سفرهای چندروزه‌ و کوتاه بهره ببرید؛ بااین‌حال به‌ نظر می‌رسد که PowerHouse 200 بیش از هرچیز، گزینه‌ای مناسب برای دسته‌ی دوم افراد باشد؛ چرا که نسل پیشین این محصول با ظرفیت ۴۲۴ وات‌ساعتی خود، گزینه‌ی بهتری برای مقابله با بلایای طبیعی محسوب می‌شود.

ظرفیت پاورهاوس جدید، حدود ۲۰۰ وات‌ساعت و وزن آن نزدیک به ۳ کیلوگرم (به‌طور دقیق، ۳.۱۷ کیلوگرم) است که نسبت به نسخه‌ی پیشین با وزن ۴.۳ کیلوگرمی، دستگاه به‌مراتب سبک‌تری محسوب می‌شود. نسخه‌ی جدید پاورهاوس از یک خروجی ۱۰۰ وات AC نیز بهره می‌برد که می‌توان از آن برای تأمین انرژی مورد نیاز بسیاری از لوازم خانگی مدرن استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات