برای تبلیغات در اینستاگرام چرا از خود اینستاگرام کمک نمی‌گیرید؟

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام معامله تبلیغاتی با کمپانی مادر این شبکه اجتماعی یعنی فیسبوک است. اینستاگرام نام این روش تبلیعاتی را اینستاگرام اسپانسر گذاشته است.
تبلیغات

 

در حالی که همه اینستاگرام را فرصتی برای تبلیغ و دیده شدن می‌بینند. فضای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی پر از بی اعتمادی و بستری برای سودجویی گشته است. در این بین صاحبان مشاغل به دنبال راهکاری هستند که در آن بتوانند تبلیغات در اینستاگرام را با شفافیت و بازده بالا انجام دهند. یکی از روش‌های کمتر شناخته شده در ایران، اینستاگرام اسپانسر است که در حقیقت نمایش پست و محتوای مطلوب ما توسط خود کمپانی اینستاگرام به کاربران هدف ما، خارج از محدوده فالورهای اکانت ماست. برای آشنایی بیشتر با اینستاگرام اسپانسر و جزئیات این روش تبلیعات در شبکه‌های اجتماعی با ما همراه شوید.

در حالی که شبکه‌های اجتماعی در دنیا نقش زیادی در جهت‌دهی به افکار عمومی پیدا کرده‌اند، کسب و کارهای ایرانی هم در تلاش هستند تا با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی صدای خود را به گوش مخاطبان برسانند. البته کسب وکارهای ایرانی خوب می‌دانند که از بین همه شبکه‌های اجتماعی فعال دنیا، تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام نفوذ بیشتری در بین ایرانی‌ها دارد.

سهم بزرگی از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای ایرانیانیان، به دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام معطوف شده است. این تمرکز باعث شده علاوه بر فرصت‌های بالقوه زیاد برای تبلیعات در اینستاگرام و تلگرام، بازار سودجویی و رؤیا بافی هم داغ باشد.

کسب وکارهای ایرانی در حالی روش‌های مختلف تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را امتحان می‌کنند که حساب درستی از نتیجه آن‌ها در دست ندارند! از طرفی هزینه برخی روش‌های تبلیغاتی به‌قدری بالا رفته که عملاً امکان راه اندازی کمپین های تبلیغاتی برای بسیاری از کسب وکارها از بین رفته است.

در چنین آشفته بازاری، نه می‌توان بستر شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات را نادیده گرفت، نه می‌توان به حرف مدعیان نوظهور گوش داد!

اینستاگرام اسپانسر چیست؟

 کمپانی اینستاگرام به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های موفق فیسبوک، می‌تواند برای دیده شدن پست‌های یک پیج به کمک صاحبان مشاغل بیاید. اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده که با پرداخت هزینه تبلیغات، کمپین تبلیغات در اینستاگرام راه اندازی کنند و آمارهای دقیقی از نتایج کمپین خود را قسمت گزارش‌ها آن پست ببینند!

اینستاگرام اصطلاح اسپانسر را برای این روش تبلیغاتی انتخاب کرده است. شما با راه اندازی کمپین تبلیغاتی اسپانسر در اینستاگرام، در حقیقت با خود کمپانی مادر این شبکه اجتماعی وارد معامله تبلیغاتی می‌شوید.

چطور می‌توانیم به خود اینستاگرام سفارش تبلیغ بدهیم؟

حتما تا کنون پایین پست‌های اینستاگرام خود با یک دکمه آبی رنگ به نام «Promote» مواجه شده‌اید؟ این دکمه در حقیقت ساده‌ترین راه برای درخواست تبلیغات در اینستاگرام است. البته به شرطی که قوانین فیسبوک و اینستاگرام به شما اجازه معامله تبلیغاتی را داده باشد!

مشکل اصلی که باعث شده تا کسب وکارهای ایرانی از کارآمدترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ باز بمانند! احتمالا قبلا هم تجربه تلخ عدم سرویس دهی به کاربران ایرانی را داشته‌اید. کمپانی های آمریکایی مثل گوگل، فیسبوک، آمازون و اینستاگرام هر گونه معامله مالی با اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را مسدود کرده‌اند. چیزی که باعث شده کسب وکارهای ایرانی یا به روش‌های جایگزین رو بیاورند و یا برای دور زدن قوانین دست و پا گیر، هزینه‌های زیادی را متقبل شوند.

اگر چه ایجاد یک هویت جدید و اقدام از طریق آن بر روی کاغذ امکان‌پذیر است؛ اما در عمل هزینه و ریسک این‌گونه اقدام‌ها بسیار بالاست.

اسپانسر اینستاگرام

راهکار اجرای کمپین اینستاگرام اسپانسر برای کابران ایرانی

علاوه بر روش‌هایی که ریسک مسدودسازی حساب بانکی و حساب اینستاگرام را به همراه دارد، کاربران ایرانی اینستاگرام می‌توانند از طریق ورود به پنل کاربری ادسنسور اقدام به ساخت کمپین‌های تبلیغات در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی کنند.

ادسنسور اولین سرویس تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است که توانسته با ترکیب راهکارهای تمام خودکار و مشاوره‌های موردی، کسب وکارهای ایرانی را در زمینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یاری کند.

شما با ثبت‌نام در ناحیه کاربری سرویس‌های آنلاین ادسنسور به امکاناتی دست پیدا خواهید کرد که در آن می‌توانید به راحتی کمپین های خود را برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی کنید. بعد از راه اندازی هر کمپین تبلیغاتی، گزارش‌های مفصل و دقیقی از نتایج هر کمیپن در اختیار شما خواهد بود تا بتوانید دستاوردهای خود را ارزیابی کنید.

ادسنسور امکان راه اندازی کمپین اینستاگرام اسپانسر را به پنل خود اضافه کرده است. این قسمت از پنل ادسنور به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت اتوماتیک دسترسی‌های لازم را در اختیار حساب تجاری ادسنسور بدهید و اطلاعات لحظه‌ای را علاوه بر حساب اینستاگرام خود در پنل ادسنسور هم ببینید.

از مزایای این سیستم سادگی و شفافیت آن است. کاربران ایران برای راه اندازی اینستاگرام اسپانسر با مراحل ساده‌ای روبه‌رو هستند که در هر مرحله نیازهای سیستم توضیح داده شده است.

هزینه راه اندازی تبلیغات اسپانسر اینستاگرام برای هر پست قابل کنترل است و الزامی به پرداخت هزینه‌های زیاد نیست.

شما با پرداخت مبلغ حداقل ۶۶ هزار تومان می‌توانید یکی از پست‌های حساب خود را به دست اینستاگرام بسپارید و نتایج آن را به صورت لحظه‌ای در پیج اینستاگرام و همچنین پنل ادسنسور خود مشاهده کنید.

اسپانسر اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام اسپانسر برای چه اهدافی نیست؟

در روش تبلیعاتی اسپانسر، تمام تلاش‌ها برای نمایش پست به مخاطب هدف معطوف شده است. این یعنی نرخ نمایش شما بالا خواهد رفت. مخاطبین هدف خارج از دایره فالورهای پیج منتشر کننده پست، و با داشتن ویژگی‌های مورد نظر شما (کاربران ایرانی اگر از پنل ادسنسور استفاده کنید) محتوای پست شما را می‌بینند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

این یعنی نرخ بالای impression (تعداد افراد منحصر به فردی که پست شما را دیده اند) و طبیعتا نرخ بالای View برای محتوای ویدئویی پست شما.

 تجربه کارشناسان ادسنسور نشان می‌دهند اگر به دنبال فالورهای یک شبه هستید بهتر است به سراغ اینستاگرام اسپانسر نیایید، چرا که اینستاگرام اسپانسر و هر روش تبلیغی استاندارد دیگری دستاوردهای عمیق و دراز مدتی دارد که برای رسیدن به آن نیاز به صرف وقت و انرژی هست.

اقدام‌ها لازم برای راه اندازی کمیپین اسپانسر

فرقی نمی‌کند که شما یکی از ساکنین کشورهای مجاز برای تعامل تجاری با اینستاگرام باشید یا از طریق سامانه آنلاین ادسنسور کمپین اینستاگرام اسپانسر راه اندازی کنید. در هر صورت لازم است تا پیش نیازهایی را برطرف کنید. از جمله این پیش‌نیازها این است که پیج اینستاگرام شما باید از نوع بیزینس پیج باشد و بدیهی است که باید به یک پیج فیسبوک متصل شده باشد.

در صورتی که برای این موارد سؤال و ابهامی دارید؛ اصلاً جای نگرانی نیست. وقتی وارد پنل ادسنور می‌شوید، کافی است تا از منوی سمت راست گزینه «اسپانسر اینستاگرام» را انتخاب کنید. با شروع مراحل ساخت کمپین تمام راهنمایی های لازم به صورت تصویری و مرحله به مرحله در اختیار شما قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید اقدام‌ها لازم را انجام دهید.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات