لپ تاپ های جدید و مخصوص بازی ROG Strix برای گیمرهای FPS معرفی شد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسوس، مراسم آغازین IFA 2017 را با لپ‌تاپ‌های جدید و مختلفی مزین کرده است. در این بین دو لپتاپ مخصوص بازی از سری rog به چشم می‌خورد.
تبلیغات

کمپانی ایسوس، در مراسم آغازین IFA 2017 از لپ‌تاپ‌های جدید و مختلفی رونمایی کرده است. در این بین دو لپتاپ مخصوص بازی از سری ROG به چشم می‌خورد. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی راگ استریکس، در دو مدل مختلف معرفی شده که هر مدل برای بازی‌بازهایی با ذائقه‌های مختلف ساخته شده است. مدل اول اسکار (SCAR) نام دارد که مناسب برای بازی‌بازهای اکشن اول شخص (FPS) است. در این بین ایسوس به دنبال ساخت محصولی با کارایی بالاست تا بتواند با سایر لپ‌تاپ‌های این رده رقابت کند. بنابراین این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های Core i7 نسل هشتم اینتل و کارت‌های گرافیکی نسل ۱۰ انویدیا استفاده خواهند کرد. همچنین کاربر می‌تواند از بین دو صفحه‌نمایش ۱۵ یا ۱۷ اینچی با زمان پاسخ ۵ میلی‌ثانیه و نرخ‌ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز انتخاب کند. ایسوس اعتقاد دارد که در این صفحه‌نمایش، موشن‌بلور تصویر را کاملا از بین خواهد برد (حتی می‌توان از یک گزینه با نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌گویی ۷ میلی‌ثانیه نیز استفاده کرد).

rog strix laptop

در بازی‌های سریع مانند FPS، موشن‌بلور تنها مشکلی نیست که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید. استریکس نسخه اسکار دارای صفحه‌کلیدی مثل صفحه‌کلید‌های دسکتاپ با کلیدهای سریع است. با این‌حال اگر شما علاقه‌مند به بازی‌های لیگ و افسانه‌ای (بازی‌های آنلاین) هستید، بهتر است سراغ ورژن استریکس هرو بروید. در این لپ‌تاپ ویژگی‌های FPS جای خود را به امکاناتی برای بازی‌های آنلاین (MOBA) داده است.

استریکس هرو از همان پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل، کارت‌گرافیکی سری ۱۰ انویدیا و ویندوز ۱۰ پرو استفاده خواهد کرد با این تفاوت که صفحه‌نمایش این مدل یک صفحه‌نمایش عریض با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از پروفایل رنگی sRGB gamut خواهد بود که کنتراست و دقت نمایش رنگ در آن بهبود یافته است. صفحه‌نمایش عریض‌تر باعث بهبود تجربه‌ی بازی‌باز در بازی‌های آنلاین خواهد شد. راگ ایسوس از صفحه‌کلیدی با طول عمر ۲۰ میلیون بار برای فشردن هر کلید بهره می‌برد. بنابراین محصول جدید ایسوس از نظر کارایی و دوام شما را ناامید نخواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات