یوتیوب با تغییرات گسترده ظاهری و لوگوی جدید به‌روزرسانی شد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از سال‌ها، یوتیوب را با لوگوی جدیدی مشاهده خواهیم کرد. تغییرات ظاهری برنامه در اپلیکیشن و همچنین امکان پخش تمام صفحه ویدیوهای عمودی نیز در یوتیوب اجرایی شد.
تبلیغات

به لطف تغییرات جدید، یوتیوب با لوگوی جدیدی قابل مشاهده است. در این به‌روزرسانی، لوگوی نوستالژیک و ساده‌ی یوتیوب با تغییراتی جزیی، جای خود را به لوگوی جدیدی داده و شاهد ظاهری جدید و از نو طراحی شده در اپلیکیشن موبایل آن هستیم. در لوگوی جدید، زمینه‌ی قرمز رنگی که در زیر Tube قرار داشت به قبل از لوگو منتقل شده و با آیکون "پلی" ادغام شده است. همچنین طراحی محیط برنامه در اپلیکیشن موبایل نیز به صورت متریال از نو طراحی شده است و محیط چشم نواز‌تری را مهیا کرده است.

جدا از تغییرات ظاهری، یک امکان بسیار کاربردی دیگر نیز در نسخه‌ی جدید یوتیوب فعال شده است که مطمئنا باعث خرسندی کاربران موبایل خواهد بود؛ حتما تاکنون بارها ویدیوهای عمودی را که در سمت راست و چپ زمینه‌ی سیاه داشته و قادر به پخش تمام صفحه بدون این حاشیه‌های سیاه نبودند را مشاهده کرده‌اید. از این پس امکان نمایش ویدیوهای عمودی نیز به یوتیوب اضافه شده و دیگر شاهد این حاشیه‌های مشکی و آزاردهنده نخواهید بود و می‌توانید ویدیوهای عمودی را به صورت تمام صفحه در موبایل مشاهده کنید.

نکته‌ی جالب اضافه شدن امکانات یوتیوب موبایل و دسکتاپ به یکدیگر در آینده ای نزدیک است. به‌زودی امکان تغییر سرعت پخش ویدیو که تنها در دسکتاپ ممکن بود به نسخه موبایل، و کوچک کردن ویدیوی در حال پخش که تنها در موبایل ممکن بود به نسخه دسکتاپ اضافه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات