تیزر رسمی میت 10 هواوی منتشر شد؛ تأیید دوربین دوگانه

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ویدیویی رسمی از میت ۱۰ هواوی منتشر شده است که به عملکرد دوربین دوگانه در این فبلت پرچم‌دار اشاره می‌کند.
تبلیغات

پس از درخشش فبلت هواوی میت ۹ و میت ۹ پرو، هواوی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی سری جدید گوشی‌های میت است؛ محصولی که با نام میت ۱۰ راهی بازار می‌شود. به‌تازگی ویدیوی کوتاهی از این فبلت به‌صورت رسمی منتشر شده است که به عملکرد دوربین اصلی دوگانه در میت ۱۰ اشاره می‎کند.

ویدیوی جدید توسط شعبه آلمان هواوی منتشر شده است و در این ویدیو، شرکت سازنده اعلام می‌کند که «سری جدید میت» با یک «دوربین قدرتمند» همراه شده است. حتی در بخشی از ویدیو، شرکت سازنده به جزئیاتی در مورد دوربین دوگانه میت ۱۰ با لنزهای لایکا اشاره می‌کند؛ مانند میت ۹، به‌ نظر می‌رسد که میت ۱۰ نیز با دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. 

ویدیوی رسمی هواوی از فبلت Mate 10 در ادامه آمده است:

سنسور ۲۰ مگاپیکسلی، مونوکروم (سیاه و سفید) است و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی می‌تواند تصاویر رنگی ثبت کند. با وجود ثابت ماندن رزولوشن دوربین در میت ۱۰ در مقایسه با میت ۹، به‌ نظر می‌رسد هواوی با همکاری لایکا تغییراتی در دوربین اصلی این گوشی اعمال کرده است که باعث ارتقاء کیفیت تصاویر می‏‌شود.

حتی اگر دوربین اصلی دوگانه با لنزهای لایکا را نادیده بگیرید، میت ۱۰ در سایر زمینه‎ها عملکرد خیره‌کننده‌ای خواهد داشت. شرکت هواوی به‌زودی فبلت جدیدش را با چیپ‌ست کرین 970 عرضه می‌کند که برای رقابت با پردازنده‎های موبایل برتر امسال مانند اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ یا اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، بر مبنای لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسط TSMC تولید می‌شود.

هم‎چنین اعلام شده است که فبلت جدید میت ۱۰ هواوی، با نمایشگر بدون‌ لبه EntireView عرضه خواهد شد؛ ظاهرا هواوی به پیروی از رقبای خود، این نام تجاری را برای نمایشگر بدون حاشیه میت ۱۰ در نظر گرفته است. رزولوشن صفحه‌‏نمایش میت ۱۰ بر اساس پیش‌بینی‌ها، Quad HD خواهد بود و ممکن است بزرگی نمایشگر این فبلت نزدیک به ۶ اینچ باشد. علاوه‌ بر این پیش‌بینی می‌شود که شرکت هواوی از حافظه رم با ظرفیت بالا، حافظه داخلی زیاد و یک باتری با ظرفیت مناسب در فبلت پرچم‏‌دار میت ۱۰ استفاده کند.

با وجود تمامی این قابلیت‌ها، هنوز برای قضاوت در مورد میت ۱۰ بسیار زود است و باید دید رقبای این فبلت مانند گلکسی اس ۸، ال‌جی وی ۳۰ و آیفون ۸ اپل که ماه آینده معرفی خواهند شد؛ چه عملکردی دارند. یکی از مدیران اجرایی شرکت هواوی، پیش‌تر به جزئیاتی از میت ۱۰ اشاره کرد و آن‌را یک رقیب قدرتمند برای آیفون جدید اپل خواند.

میت ۱۰ هواوی، ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و اگر شایعات پیشین صحت داشته باشند، فبلت جدید هواوی در دو نسخه عرضه می‌شود. گران‌ترین مدل فبلت هواوی میت ۱۰ نزدیک به ۱۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود که این مدل از واقعیت افزوده پشتیبانی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات