اپل واچ 3 وارد مرحله بررسی نهایی شد

یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه نسل سوم اپل واچ با پشتیبانی از LTE، آزمایش‌های نهایی را می‌گذراند.
تبلیغات

 بر اساس گزارشی که دیجی‌تایمز به نقل از خبرگزاری چینی‌زبان اکونومیک دیلی نیوز (EDN) دیروز منتشر کرد، هر دو مدل وای‌فای و LTE از نسل سوم ساعت هوشمند اپل، آزمایش‌هایی نهایی را پشت سر می‌گذارند. شرکت اپل، نسل سوم ساعت‌ هوشمند خود را مانند مدل‏‌های موجود، در دو نسخه با ابعاد ۳۸ و ۴۲ میلی‎متری عرضه خواهد کرد؛ به همین جهت، سری سوم ساعت‌‏ هوشمند اپل با بندهای موجود برای اپل واچ ۲ و اپل واچ ۱، سازگاری کامل دارد و کاربران را برای خرید بندهای جدید، به زحمت نخواهد انداخت.

در این گزارش، آمده است که اپل واچ جدید با شارژدهی بالاتر و قابلیت مورد انتظار برای برقراری تماس بدون نیاز به گوشی آیفون، عرضه خواهد شد.

 بااین‌حال تحلیل‌گر KGI Securities، مینگ‌‏چی کو پیش‌بینی می‌کند که مدل گران‌قیمت‌تر اپل واچ ۳ با پشتیبانی از LTE، فاقد قابلیت‌های ارتباطی برای برقراری تماس خواهد بود و شرکت اپل به‌جای آن، بر قابلیت‌هایی با پشتیبانی از LTE برای استفاده از اینترنت تمرکز کرده است. مینگ‌چی کو مدعی است که قابلیت برقراری تماس تلفنی، سال آینده از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای نسل سوم ساعت‌ هوشمند اپل فعال خواهد شد.

با پشتیبانی اپل واچ ۳ از LTE، نیاز ساعت‌ هوشمند اپل به گوشی‌ آیفون و تبلت‌ آیپد کاهش خواهد یافت؛ در نتیجه، به‌صورت مستقل می‌توانید از اپل واچ استفاده کنید. البته پیش‌بینی شده است که اپل واچ ۳ به گوشی‌های اندروید متصل نخواهد شد؛ به عبارت بهتر، این مدل فاقد ویژگی‌های لازم برای پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید است که توسط دستگاه‏‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مینگ‌چی کو در ادامه پیش‏‌بینی‌‏های خود در مورد اپل واچ ۳، اعلام کرده است که نسل جدید ساعت‌ هوشمند اپل تفاوت چندانی از نظر طراحی با مدل‌های فعلی ندارد و تفاوت اصلی این مدل با نسل‌های قدیمی‌تر، به قابلیت‌های آن مانند پشتیبانی از LTE محدود خواهد شد. به همین جهت، اپل واچ ۳ طراحی مربعی نسل‌های قدیمی‌تر را حفظ خواهد کرد.

اگر پیش‌بینی‌ها درست باشد، انتظار داریم سری سوم ساعت هوشمند اپل به همراه آیفون 8، آیفون 7 اس و 7 اس پلاس، ماه سپتامبر (نیمه دوم شهریور) به‌صورت رسمی معرفی شود.

با وجود رونمایی از اپل واچ ۳ در ماه سپتامبر، بعید است که ساعت‏ هوشمند جدید اپل تا سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ عرضه شود. گزارش‌ها حاکی از این هستند که کوانتا کامپیوتر به‌عنوان تولیدکننده ساعت هوشمند جدید اپل، اپل واچ ۳ را در طول سه‌ماهه‌ی پایانی سال عرضه خواهد کرد؛ به همین جهت، اپل ناچار است برای مدتی، عرضه ساعت‏‏‌ هوشمند جدیدش را به تأخیر بیندازد. کوانتا کامپیوتر تنها تولیدکننده اپل واچ نخواهد بود و شرکت تایوانی کمپال الکترونیکس، تولید نسل‌‌های قدیمیتر مانند اپل واچ ۲ را بر عهده دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات