این خودرو به شما لبخند می‌­زند

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ام وی ام ظاهر خندانی دارد. اگرچه شرکت سازنده چری انواع مختلفی از ام وی ام را تولید می‌کند؛ اما آن چه در ایران بیشتر از همه شهرت پیدا کرده‌، ام وی ام ۱۱۰ است.
تبلیغات

ام وی ام خودرویی است  که کاپوت آن شبیه طرح لبخند و چراغ­‌های کارتونی‌­اش شبیه چشم‌­های خندان است. اگر که تصمیم به فروش ام وی ام گرفته­‌اید حتما در آگهی خود به ویژگی­‌های مثبت آن در شهر اشاره کنید؛ برای مثال مصرف پایین بنزین یکی از ویژگی‌های مهم مد نظر خریداران است.

با وجود این‌که این خودرو قیمتی مشابه پراید دارد اما تجهیزات آن فاصله زیادی با آن دارند. آینه‌های بغل برقی، شیشه بالابر برقی (جلو و عقب)، چراغ مه‌شکن جلو و عقب و صندلی تاشو عقب و بالابر خودکار شیشه‌ها دیگر نکاتی هستند که با یادآوری آن هنگام تبلیغ فروش اینترنتی می­‌توان به خریدار برای انتخاب بین پراید و ام وی ام کمک کرد. دیگر اینکه برای فروش ام وی ام حتما به یاد داشته باشید که روی اتاق بی­‌صدا و عمر قطعات بالای آن تأکید کنید. این ویژگی است که با حرف زدن از آن، داغ دل پراید سواران را تازه می­‌کنید.

مدل گران‌تر این خودرو MVM ۱۱۰- DOH است که یک موتور چهارسیلندر جدید دارد. در مورد قیمت گذاری بر خودروی ام وی ام حتما دقت کنید که در طول این سال­‌ها افت قیمت آن نسبت به خودروهای دیگر بسیار کمتر بوده است. چرا که تعداد خودروهای تولید شده در بازار ایران کم بوده و تنوع کم در آن شما را به یک فروشنده تقریبا انحصاری تبدیل کرده‌­­است.  

خودرو ام وی ام شباهت زیادی به ماتیز دارد اما هنگام تعیین قیمت توجهی به قیمت ماتیز نداشته­ باشید. همین شباهت باعث شد که شرکت دوو خودروساز چینی را به دادگاه بکشد. به خصوص که شرکت سازنده ماتیز به قصد گرفتن بازار چین این خودرو را وارد بنگاه­‌ها کرده ­بود، اما کمی بعد متوجه شد که خودرو مشابهی با همان چشم‌­های دایره مانند با قیمتی ارزان‌تر بازار چین را درنوردیده­ است. با این حال ام وی ام تجهیزات بیشتری در مقایسه با ماتیز دارد. ام وی ام ۱۱۰ از سال ۲۰۰۲ وارد بازار کشور سازنده شد. بعد از آن هم در سال ۲۰۱۰ مدل تمام برقی آن باز هم به عنوان ارزان‌ترین خودرو تمام برقی در چین مد شد. در سال ۲۰۰۶ هم توافق‌های اولیه برای واردات قطعات آن به ایران و مونتاژ آن توسط کرمان خودرو امضا شد. پس دقت داشته ­باشید که عمر قدیمی‌ترین ام وی ام در ایران به ۱۰ سال می‌­رسد و اگر شما دارای یک ام وی ام ۱۰ ساله هستید بهتر است آن را با رنج قیمتی ۹ میلیون تومان بفروشید.

ام وی ام های ۱۱۰ را اگر تولید قبل از سال ۹۰ هستند بیشتر از ۱۳ میلیون تومان به فروش نگذراید. چه‌بسا حتی رقیب­‌های جوان­‌تری هم داشته­ باشید که تولید سال ۹۱ باشند اما با ۱۲.۵ میلیون تومان قیمت به فروش گذاشته ­شده‌­اند. برای فروش ام وی ام تولید سال ۹۳ از ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان قیمت­ گذاری می‌­کنند. شما نیز با توجه به کارکرد، خط خوردگی و رنگ آن قیمتی را انتخاب کنید که نه سیخ بسوزد و نه کباب.

ام وی ام های تولیدی سال ۹۵ در بازار بیشتر از نوع ۱۱۰ اس هستند که حدود ۲۴ تا ۳۰ میلیون قیمت گذاری شده­‌اند. با توجه به قیمت صفر ام وی ام ۱۱۰ اس در بازار بهتر است منصف باشید و خودروی خود را زیر ۲۸ میلیون تومان قیمت­‌گذاری کنید. به طور کلی بیشتر ام وی ام ۱۱۰ اس ها بالای ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند و مدل تولید سال ۹۶ آن نیز بین ۲۸ تا ۳۰ میلیون تومان در دیوار به فروش گذاشته شده‌­­اند.

 پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات