کتاب سئو 2017  و استارتاپ ها

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کتاب سئو ۲۰۱۷ به استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگی که قصد دارند مقیاس‌پذیری را بهبود ببخشند، کمک کرده و به پیشرفت دیجیتال مارکتینگ و مدیریت منابع مالی و انسانی خواهد انجامید.
تبلیغات

 کتاب سئو که در دسامبر ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد، حاصل تجربیات حداقل ۱۰۰ پروژه عملی سئو و شش ماه مطالعه مستمر با فهرست نویسی ویژه استارتاپ‌ها است. انتشارات ارشدان با تمرکز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و با همکاری کانون بازاریابی اینترنتی رایا (رایا مارکتینگ) توانسته است این مجموعه نفیس (چاپ کتاب سئو 2017  و سی دی آموزش تصویری تولید محتوا و سئو) را تهیه کنید.

برخی از عنواین کتاب سئو 2017

  • معماری و طراحی سایت از نظر سئو
  • نکات مهم در طراحی سایت
  • روش قدیمی تحقیق کلمات کلیدی
  • روش جدید تحقیق کلمات کلیدی
  • روش ترکیبی برای انتخاب کلمات کلیدی
  • تولید محتوای مشتری محور و سئو
  • تولید محتوای آموزشی و سئو
  • تولید محتوای تخصصی و سئو
  • سئو 2017
  • شبکه‌های اجتماعی و سئو

استارتاپ‌ها باید با اصول تخصصی لانچ شوند و کار کنند، در غیر این صورت محکوم به فنا می‌شوند. توجه ویژه به حوزه دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و سئو بسیار مهم است، ولی اگر معماری سایت مبتنی بر سئو نباشد تمامی زحمات به هدر می‌رود. استارتاپ‌ها باید هنگام طراحی سایت به تمامی نکاتی که در کتاب حاضر قیدشده، عمل کنند تا پایه‌های کسب‌وکارشان را درست چیدمان کنند. انتخاب شرکت طراحی سایت و اینکه آیا شرکتی که در حال طراحی سایت است تمام جزییات مرتبط با سئو را می‌داند یا خیر، از کل استارتاپ مهم‌تر است. اینجا باید اعترافی کنیم و اینکه دولوپرها به مبحث سئو اصلا توجهی ندارند، چون مشتری‌های طراحی سایت اصلا نمی‌توانند متوجه شوند در بک اند (کد‌های سایت) چه اتفاقی افتاده و طراحان سایت نیز فقط می‌خواهند پروژه انجام شود و نتیجه برایشان مهم نیست ولی شاید مهمتر از طراحی سایت، رعایت نکات سئو در معماری سایت است.

اگر شما برنامه‌نویس تحت وب نیستید هم حتما مطالعه این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود، چون بعد از مطالعه این کتاب حداقل می‌توانید متوجه شوید که آیا طراح سایت شما اصول سئو را در معماری سایت رعایت می‌کند یا خیر، و این خیلی مهم است که بتوانید متوجه شوید.

استارتاپ‌ها وقتی توانستند معماری سایت خود را بر اساس سئو کنترل کنند حتما باید بازارایابی محتوایی و تولید محتوا در سطح مناسب بپردازند تا بتوانند سئو کار کنند. باید پس از تعیین استراتژی از نویسنده‌ها برای تولید محتوا استفاده کنید. شاید اینجا یک پیشنهاد جذاب برای شما، کمک گرفتن از رایا مارکتینگ برای تولید محتوا باشد. رایا مارکتینگ با توجه به سابقه پروژه‌های سئو بسیار زیادش و ۷۰۰۰ نویسنده‌ایی که دارد گزینه بسیار خوبی برای استارتاپ‌ها است تا با کمترین هزینه اصول بازاریابی محتوایی و سئو خودشان را طراحی و تضمین کنند.

در نهایت استفاده از سی دی آموزشی با تدریس مهندس مجید صفایی، مدیر عامل رایا مارکتینگ تضمین می‌کند تا تمام مسائل فرانت اند، بک اند و همچنین تمامی نکاتی که باید در تولید محتوا (چگالی کلمات کلیدی، عنوان بندی، تصاویر و ...) را رعایت کنید، فرا بگیرید.

چنانچه تمایل به تهیه پکیج کامل (کتاب سئو 2017 و سی دی آموزشی) دارید می‌توانید با شماره 021476285 داخلی دو تماس بگیرید.

  پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات