لانچر اندروید مایکروسافت از نام و ظاهر جدیدی برخوردار می‌شود

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی اخیر لانچر محبوب اندروید مایکروسافت، تغییرات جدیدی برای این اپلیکیشن به ارمغان آورده است.
تبلیغات

مایکروسافت نام تجاری لانچر محبوب اندرویدش را تغییر می‌دهد. لانچر اندروید این شرکت در گذشته ارو لانچر (Arrow Launcher) نام داشت؛ اما اکنون مایکروسافت لانچر نامیده می‌شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، علاوه بر تغییر نام، لوگوی این لانچر نیز تغییر کرده است. این لانچر از یکپارچگی بالایی با دیگر سرویس‌های مایکروسافت نظیر اوت‌لوک و بینگ برخوردار است، اما نام آن سنخیت چندانی با مایکروسافت نداشت؛ بنابراین تغییر نام، تصمیمی کاملا منطقی به حساب می‌آید.

علاوه بر نام و لوگو، طراحی این لانچر نیز دستخوش تغییرات عمده‌ای شده است. مایکروسافت با بهبود ظاهر این اپلیکیشن، رابط کاربری یک‌دست‌تری به آن بخشیده است. این به‌روزرسانی همچنین قابلیت Continue on PC را به این لانچر افزوده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد یک تصویر یا لینک را از گوشی روی کامپیوتر ویندوز ۱۰ خود باز کنند.

Microsoft Launcher

ازرا پارک، از مهندسان مایکروسافت در انجمن رسمی مایکروسافت لانچر می‌گوید:

به‌عنوان بخش دیگری از اقدامات خود، مشتاقانه اعلام می‌کنیم که لانچر ارو اکنون مایکروسافت لانچر نام دارد. ما نه‌تنها نام محصول خود را تغییر داده‌ایم؛ بلکه چندین قابلیت جدید نیز که معرف هدف ما در فراهم کردن بهترین تجربه‌ی شخصی‌سازی‌شده و سازنده برای تمام کاربران اندروید است به آن افزوده‌ایم. مأموریت ما فراهم کردن امکان انتخاب ظاهر سفارشی و شخصی، سازمان‌یافتگی در هر زمان و بهره‌وری در تمام دستگاه‌ها برای تمام کاربران اندروید است.

این به‌روزرسانی جدید همچنین شامل پشتیبانی از دستورات حرکتی سفارشی و امکان پین کردن مخاطبان در صفحه‌ی خانگی گوشی است.

مایکروسافت لانچر را می‌توانید هم‌اکنون از گوگل پلی دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات