آموزش ویندوز 10: تصاویر زیبای صفحه قفل را ذخیره کنید

پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه‌ی قفل ویندوز 10، دارای چرخه‌ی نمایش تصاویر عکس‌برداری شده‌ی بی‌نظیری است که چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد. اگر مایل به دسترسی و ذخیره‌ی این تصاویر در رایانه‌ی خود هستید، همراه زومیت باشید تا ترفند آن را شرح دهیم.
تبلیغات

صفحه‌ی قفل ویندوز 10، دارای قابلیت چرخه‌ی نمایش تصاویری است که توسط عکاسان حرفه‌ای، از سوژه‌های جالب و بسیار زیبا عکس‌برداری شده است. اگر قصد دستیابی و ذخیره کردن این تصاویر را در حافظه‌ی ذخیره‌سازی رایانه‌ی خود دارید، همراه ما باشید تا راهکار دسترسی به این تصاویر را در اختیار شما بگذاریم.

راه ساده‌ای برای دستیابی به تصاویر صفحه‌ی قفل ویندوز 10 وجود ندارد؛ اما خوشبختانه با دنبال کردن مراحل ذکر شده در این مقاله، می‌توانید این تصاویر را بیابید.

۱. ابتدا باید تیک عبارت Hidden items موجود در سربرگ View مرورگر فایل ویندوز 10 را بزنید.

۲. به مسیر “C:\Users\userprofile\AppData\Local\Packages\

Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager_cw5n1h2txyewy\LocalState\Assets” مراجعه کنید. منظور از userprofile همان پوشه‌ای است که دارای نام کاربری رایانه‌ی شما است.

۳. رونوشت همه‌ی فایل‌های موجود در این پوشه را به پوشه‌ی جدیدی در مکان دیگری از دیسک سخت رایانه انتقال دهید.

۴. پوشه‌ی جدید را باز کرده و پس از زدن سربرگ File، مسیر open command prompt→ open command prompt as administrator را به منظور فراخوانی خط فرمان تحت ادمین دنبال کنید.

۵. دستور “ren *.* *.jpg” را به منظور افزودن پسوند“jpg.” به تمامی فایل‌های موجود در پوشه‌ی جاری، در پنجره‌ی خط فرمان چسبانده (Paste) و کلید اینتر را از صفحه کلید بفشارید.

آنچه که درون پوشه خواهید دید، شامل فایل‌های مختلفی است که مورد استفاده‌ی صفحه‌ی قفل قرار می‌گیرد. شما می‌توانید فایل‌های ناخواسته را حذف کرده و فقط تصاویر مورد نظر خود را نگه دارید. فقط از انتقال فایل‌های موجود در پوشه‌ی مربوط به صفحه‌ی قفل به یک پوشه‌ی اختصاصی اطمینان حاصل کنید؛ زیرا ممکن است دستور یاد شده، باعث تغییر نام فایل‌های اصلی شود.

نظر شما عزیزان در مورد این ترفند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات