زوم‌اَپ: تقویم سال 94 با اپلیکیشن باد صبا

جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
با فرا رسیدن عید نوروز و ورود به سال 1394، یکی از کارآمدترین اپلیکیشن‌هایی که کاربران به وجود آن نیاز خواهند داشت یک تقویم کامل و بدون نقص برای سال جدید خواهد بود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بادصبا اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که تقویمی فوق‌العاده کامل و بدون نقص را با ظاهری کاربرپسند، به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با نصب آن روی گوشی خود، از وجود هر تقویم دیگری بی نیاز باشید چرا که این اپلیکیشن از تمامی موارد مورد نیاز از جمله دارا بودن ویجت در صفحه‌ی اصلی و نوتیفیکیشن‌بار، مناسبت‌های رسمی، ساعات و همچنین پخش صوتی اذان و... برخوردار است و به نوعی اگر نتوان آن را کامل‌ترین اپلیکیشن تقویم ایرانی دانست، مطمئنا یکی از سه اپلیکیشن برتر حال حاضر خواهد بود. در این تقویم به صورت همزمان سه تاریخ شمسی،قمری و میلادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما با انتخاب شهرهای مختلف می‌توانید به ساعات شرعی مخصوص به محل خود دسترسی داشته باشید. این تقویم به نوعی به "تقویم اذان‌گو" نیز معروف است، به این دلیل که در اقدامی جالب قادر است تا در هنگام اذان، علاوه بر آگاه کردن شما توسط هشدار، اذان را نیز به صورت صوتی برای شما پخش کند که این موضوع برای خیلی از کاربران، جذاب و کاربردی خواهد بود.

badesaba2

در نسخه‌ی مخصوص بهار 94 این اپلیکیشن نیز امکانات جدیدی به آن اضافه شده است از جمله پیامک‌های نوروزی و لیست کارهای قبل و بعد از عید. همچنین این اپلیکیشن لیستی از ویژه‌برنامه‌های نوروزی تلویزیون را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید در صورت تمایل برای آن‌ها یک هشدار آگاه‌سازی تنظیم کنید تا در هنگامی که آن برنامه شروع به پخش می‌کند، این اپلیکیشن به شما اطلاع‌رسانی کند. نمایش وقایع ملی و مذهبی تاریخ انتخابی در تقویم، ارائه اوقات شرعی بیش از 1000 شهر ایرانی، دریافت اطلاعیه‌های مرتبط با هر مناسبت، امکان اشتراک‌گذاری اطلاعیه‌ها و سایر محتویات، پخش اذان و دعای «ربنا» بصورت خودکار با قابلیت انتخاب موذن دلخواه، قابلیت درج یادداشت و یادآوری برای هر روز، ارائه مجموعه‌ای از آداب (زیارت، نماز، وضو و...)، ارائه شرح اعمال و ادعیه مرتبط با هر روز، تبدیل تاریخ (شمسی، قمری و میلادی) به یکدیگر و امکان تغییر رنگ متن محیط برنامه از ویژگی‌هایی هستند که یک تقویم خوب را برای شما به ارمغان آورده‌اند. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات