Pebble ساعت هوشمند خود را با قیمت ۹۹ دلار و قابلیت کنترل سلامت عرضه کرد

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
این روزها بازار ساعت‌های هوشمند بسیار داغ شده‌ است و شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ گوشی‌های هوشمند یک به یک دست به کار شدند تا سهمی از این بازار جوان را از آن خود کنند. اما در این میان، شرکت Pebble که تمام تمرکزش بر روی تولید ساعت‌های هوشمند است، می‌تواند عرصه‌ی رقابت را برای امثال اپل و سامسونگ تنگ کند. در اقدامی تازه، این شرکت کاهش قیمت چشمگیری را در محصولات خود اعمال کرده است و به قیمت بسیار پایین ۹۹ دلار رسانده است.
تبلیغات

Pebble Smartwatch، ساعت هوشمندی از شرکتی به همین نام است که حال با کاهش قیمت جنجال‌برانگیزی روبه رو شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تنها با پرداخت ۹۹ دلار، صاحب این گجت هوشمند و مناسب شوند. اما این فقط یک کاهش قیمت نیست. به منظور رقابت با شرکت‌های بزرگ، این شرکت برنامه‌های کنترل سلامت و ورزش را نیز به این ساعت‌ اضافه کرده است. چیزی که ما در اپل‌واچ نیز خواهیم دید و در ساعت‌های هوشمند شرکت‌هایی مانند سامسونگ و سونی نیز مشاهده می‌شود.

مزیت بسیار بزرگ این ساعت، پشتیبانی از تمام گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها است که می‌تواند به فروش هر چه سریع‌تر آن کمک کند. به مانند خیلی از ساعت‌های هوشمند پیشرفته، این محصول نیز توانایی نمایش اعلان‌هایی مانند توییت، تماس‌ها، پیام کوتاه، ایمیل و هر اپلیکیشنی که سیستم اعلان دارد، را خواهد داشت.

Pebble-Smartwatch 3

Pebble هم‌چنین دارای استور مخصوص به خود است که می‌توان از آن برنامه‌های اختصاصی دانلود و نصب کرد. صفحه نمایش این ساعت سیاه و سفید است اما می‌تواند تا ۵ روز بدون شارژ کار کند. این در حالی است که بیشتر ساعت‌های با صفحه نمایش رنگی در بهترین حالت خود می‌توانند ۲ روز بدون شارژ دوام بیاورند.

این شرکت برای کسانی که قبلا ساعت هوشمند این شرکت را تهیه کرده‌اند نیز بروزرسانی عرضه کرد که به وسیله‌ی آن، این ساعت‌ها نیز قابلیت و برنامه‌های کنترل سلامت را به همراه خواهند داشت.برنامه‌ی کنترل سلامت و ورزش این ساعت هوشمند توانایی شمارش قدم و کنترل خواب و هم‌چنین شمارش میزان شنا را نیز خواهد داشت.

Pebble-Smartwatch 2

این ساعت هوشمند در دو مدل ۹۹ دلاری با بند پلاستیکی و ۱۹۹ دلاری با بند فلزی هم اکنون در بازار موجود است. جالب است بدانید شرکت Pebble در سال ۲۰۱۲ یک پروژه‌ی استارت‌آپ بوده است که با حمایت مردمی توانست ۱۰.۲ میلیون دلار جمع‌آوری کند و به یکی از برترین کیک‌استارترهای موفق و مردمی تبدیل شود. مدیر عامل این شرکت، اریک میگیکوسکی در مصاحبه‌ای اظهار داشت که شرکت ما به دنبال عرضه‌ی ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت مانند محصولی که اپل تولید می‌کند نیست.

این ساعت Pebble است. اعلانات بر روی آن نمایش داده می‌شود. اما به معنی چیزی بیش از این نیست. این یک کامپیوتر کامل بر روی مچ دستتان نخواهد بود و قیمت آن گویای همه چیز است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات