زوم‌اَپ: PDF Foxit، اپلیکیشنی همه‌کاره برای مدیریت فایل‌های PDF

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها گجت‌های قابل حمل بخش اعظمی از زندگی روزانه‌ی انسان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند، از این‌رو در اختیار داشتن اپلیکیشن‌ها و ابزار‌های کاربردی یکی از ملزومات اصلی سهولت استفاده و افزایش کارایی این گجت‌ها است. Foxit PDF اپلیکیشنی با امکانات زیاد در کنار رابط‌کاربری ساده برای مدیریت و نمایش فایل‌های PDF است.
تبلیغات

Foxit Reader یکی از شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزار‌های مخصوص برای ایجاد و نمایش فایل‌های PDF در پلتفرم‌های مختلف از جمله ویندوز است. Foxit PDF نیز اپلیکیشن موبایل این کمپانی برای اندروید و iOS است. در نسخه‌ی مربوط به موبایل می‌توان از امکانات نسخه‌ی دسکتاپ در قالب یک رابط کاربری ساده بهره‌مند شد. Foxit PDF امکان دستیابی به فایل‌های PDF موجود در حافظه‌ی داخلی تلفن‌هوشمند را در کنار شماری از سرویس‌های ذخیره‌ی ابری امکان‌پذیر می‌سازد. سرعت بالا برای رندر فایل‌های PDF‌ از جمله‌ی قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن است که در زمان استفاده از فایل‌هایی با تعداد صفحات زیاد و حجم بالا خود را نشان می‌دهد.

FoxitInt 1

از جمله‌‌ی سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان تنظیم و تاریک کردن پس‌زمینه برای مطالعه در شب در کنار نور تنظیم نور صفحه‌ی نمایش اشاره کرد. همچنین می‌توان درون متن انواع نشانه‌گذاری‌ها را با استفاده از ابزار هایلایت، اضافه کردن یادداشت‌ها، بوک‌مارک کردن صفحات و فایل پی‌دی‌اف ذخیره کرد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات