FreeMake بهترین نرم افزار دانلود ویدیو از اینترنت

جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
ابزارهای دانلود ویدیو از اینترنت به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول نرم افزارهای تحت وب مانند Zamzar.com هستند که ابتدا باید وارد وب سایت مربوطه شده و آدرس ویدیو مورد نظر خود را وارد نمایید تا فایل ویدیو از سرور اصلی برروی سرور سایت واسطه منتقل شود در نهایت فایل ویدیو از سرور سایت وابسته به کامپیوتر کاربر منتقل می شود. دسته دوم نرم افزارهایی هستند که برروی کامپیوتر کاربر نصب می شوند و عملیات دریافت ویدیو را مستقیما از وب سایت اشتراک گذاری و بدون واسطه انجام می دهند.
تبلیغات

FreeMake یکی از بهترین نرم افزارهای مجانی دانلود ویدیو از وب سایت های اشتراک گذاری است. این نرم افزار تمام قابلیت های نرم افزارهای گران قیمت هم نوع خود را دارد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و تقریبا از تمام وب سایت های ویدیوی حاوی ویدیو فلش از جمله Youtube, Facebook, Flicker, LiveLEak و غیره پشتیبانی می کند. Freemake ادعا می کند از 10 هزار وب سایت اشتراک گذاری ویدیو پشتیبانی می کند. جالب است بدانید که با این نرم افزار ویدیو سایت های اشتراک گذاری ایرانی مانند آپارات (aparat.com) را نیز می توانید دانلود کنید.

دانلود ویدیو توسط FreeMake از دور روش امکان پذیر است در روش اول می توانید URL (آدرس اینترنتی) حاوی ویدیو را مستقیما در برنامه کپی کنید تا ویدیو توسط نرم افزار تشخیص و دانلود شود  و یا ویدیو را در مرورگر خود پخش کنید تا افزونه مربوطه ویدیو را یافته و لینک آن را در نرم افزار نمایش دهد تا در صورت نیاز آن را دانلود کنید.

این نرم افزار دارای مبدل داخلی ویدیو است یعنی پس از دریافت ویدیو می توانید فایل خروجی را به فرمت های مختلف ویدیویی تبدیل کنید.

در نسخه جدید این نرم افزار قابلیت بسیار مفیدی اضافه شده که تقریبا تمام  نرم افزارهای دانلود ویدیو فاقد آن هستند. در نسخه جدید Free Make Video Downloader امکان ادامه دانلود فایل در صورت قطع شدن اینترنت در هنگام دریافت ویدیو اضافه شده است. یعنی اگر در زمان دانلود ویدیو به هر دلیل ارتباط شبکه قطع شود در زمان اتصال مجدد نیازی نیست فایل ویدیو را از ابتدا دانلود کنید. این قابلیت برای کاربران ایرانی که اغلب سرعت اینترنت پایینی دارند، مفید است.

لینک دانلود نرم افزار FreeMake Video Downloader برای دریافت ویدیو از اینترنت

شما از چه نرم افزاری برای "دانلود ویدیو از اینترنت" استفاده می کنید؟ نرم افزار محبوب خود را در بخش نظرات در انتهای همین مقاله با ما درمیان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات