دراپ‌باکس برای اندروید بروزرسانی شد

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
دراپ‌باکس دیروز اپلیکیشن خود را در سیستم‌عامل اندروید بروزرسانی کرد که با قابلیت نمایش اسناد و همچنین تغییرات گسترده در جستجوی این اپلیکیشن همراه شده است. می‌توان نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن را از گوگل‌پلی استور دانلود کرد.
تبلیغات

نمایش اسناد بدین معنا است که می‌توان انواع اسناد متنی ورد، پاورپوینت و پی‌دی‌اف را در دراپ‌باکس و بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن دیگری باز کرده و آنها را با استفاده از قابلیت‌هایی چون زوم و اسکرول کنترل کرد. همچنین باید به تغییرات در ابلیت جستجو نیز اشاره کرد. با تغییرات انجام شده می‌توان فولدری خاص را در میان تمامی فایل‌ها و فولدرهای موجود در حساب‌کاربری دراپ‌باکس جستجو کرد. همچنین اپلیکیشن بروز شده تمامی جستجوهای انجام شده را نگه داشته و در زمان تایپ نیز با پیش‌بینی عبارت وارد شده پیشنهاداتی را به کاربر ارائه می‌دهد و در نتایج نمایش داده شده نیز عبارت موجود در نتایج را بصورت هایلایت برای کاربران نمایش می‌دهد.

DropBoxInt

لیست تغییرات صورت گرفته در نسخه‌ی جدید دراپ‌باکس به شرح ذیل است:

  • نمایش اسناد با فرمت‌های وُرد، پاورپوینت و پی‌دی‌اف
  • تغییرات در سرویس جستجو که آخرین جستجو‌های انجام شده را نمایش داده و عبارات جدید را پیش‌بینی می‌کند
  • امکان صدور اجازه‌ی دسترسی بصورت View-Only برای فولدرهای به اشتراک‌گذارده شده
  • اصلاح باگ‌های موجود

همانطور که گفتیم در نسخه‌ی جدید می‌توان اشتراک‌گذاری یک فولدر را تنها بصورت View-Only در اختیار سایرین قرار داد که تنها برای کاربران تجاری ممکن است، اما احتمالاً در آینده شاهد گسترش استفاده از این قابلیت برای تمامی کاربران باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات